באג | עברית הפוכה בשורת הפקודה
-
@י-פל כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:
זה פשוט לא יעזור...
בודאי שיעזור. מניסיון, שפניתי אליהם, אפילו פניות שכבתבתי בעברית התייחסו, הגיבו, ותיקנו
@מישהו12 כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:
@י-פל כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:
זה פשוט לא יעזור...
בודאי שיעזור. מניסיון, שפניתי אליהם, אפילו פניות שכבתבתי בעברית התייחסו, הגיבו, ותיקנו
מי שיכול להצביע... אולי יעזור [כנראה פתוח רק לאינסיידר'ס]:
https://aka.ms/AApfrks -
@מישהו12 כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:
@י-פל כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:
זה פשוט לא יעזור...
בודאי שיעזור. מניסיון, שפניתי אליהם, אפילו פניות שכבתבתי בעברית התייחסו, הגיבו, ותיקנו
מי שיכול להצביע... אולי יעזור [כנראה פתוח רק לאינסיידר'ס]:
https://aka.ms/AApfrks -
@שניאור-שמח לא. כמו שלג'ימייל אין משתמש, פשוט יש מישהו שהחליט לקרוא לעצמו על ש החברה או המוצר. בדיוק כמו שכל אחד יכול לקרא לעצמו "איפון 14"
@NH-LOCAL אז למה הוא תייג אותו?
-
@NH-LOCAL כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:
@י-פל מן הסתם פתוח לכולם
כתבתי, רק לאינסיידר'ס.
מי שלא ויכול לכתוב משוב - אודה לו [כך גם אלו שאינם אינסיידר'ס יוכלו להצביע]. -
@NH-LOCAL כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:
@י-פל מן הסתם פתוח לכולם
כתבתי, רק לאינסיידר'ס.
מי שלא ויכול לכתוב משוב - אודה לו [כך גם אלו שאינם אינסיידר'ס יוכלו להצביע]. -
@י-פל
לכאורה זה קשור לאחד מהעדכונים הללו:

כיון שלפני זה הוצג לי עברית כמו שצריך, וכעת גם לי הפוך (אולי לכבוד פורים החליטו לעשות "ונהפוך הוא"
). -
@ejay
תודה על העזרה.
אבל הורדתי מחדש (דרך החנות של מייקרוסופט) ועדיין מציג לי עברית הפוכה, האם התכוונת שאני יוריד מהדורה קודמת, או שאני ישנה משהו בהגדרות? -
@ejay
@י-פל
התקנתי גירסה 1.16 כהמלצת @ejay ובאמת הוא מציג עברית בצורה ישרה (אמנם משמאל לימין, אך המילים לא בכתב מראה).@דאנציג כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:
@ejay
@י-פל
התקנתי גירסה 1.16 כהמלצת @ejay ובאמת הוא מציג עברית בצורה ישרה (אמנם משמאל לימין, אך המילים לא בכתב מראה).תודה!!! עובד!
-
@דאנציג כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:
@ejay
@י-פל
התקנתי גירסה 1.16 כהמלצת @ejay ובאמת הוא מציג עברית בצורה ישרה (אמנם משמאל לימין, אך המילים לא בכתב מראה).תודה!!! עובד!
-
@ejay
@י-פל כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:תודה!!! עובד!
הבעיה היא שווינדוס מעדכן אותו לבד - כאשר מוגדר עדכונים אוטומטיים.
האם ניתן להחריג את העדכון שלו בלבד?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
