שיתוף | לקוחות מקס? אם אתם בנטפרי חשוב שתדעו
-
כידוע היום חברות שולחות במייל דפי פירוט חודשיים, וחלקם שולחות קישור לאתר באיזור האישי
לנטפרי יש בעיה בסינון דפי הפירוט של מקס (סוג אחר של פי די אף שהם עוד לא מצליחים לסנן) ולכן כשמורידים דף פירוט יורד קובץ ריק. במילים אחרות, אי אפשר.
בפניה לנטפרי הם כתבו שאפשר להסתכל בפירוט עסקאות באתר.
הכל טוב ויפה חוץ...
יש הודעות שהחברה חייבת להתריע בדפי הפירוט החודשיים שלא מופיעים בפירוט עסקאות, כמו סיום הנחת דמי כרטיס.
כרגע אין פיתרון לזה (בחברות אחרות לא נתקלתי בבעיה, רק במקס), חוץ מלקבל את הדפים בדואר הפיזי (כן... יש כזה דבר) או לנסות לדבר עם חברת מקס על פיתרון שיעבוד בנטפרי
המשך שבוע טוב! -
-
@יום_שמח כתב בשיתוף | לקוחות מקס? אם אתם בנטפרי חשוב שתדעו:
עכשיו נוסף באתר
יפה מצד נטפרי, ממש מעודד
-
@מתושלח-הבבלי כתב בשיתוף | לקוחות מקס? אם אתם בנטפרי חשוב שתדעו:
כמובן צריך להסביר להם שצריך שיישלח בקובץ מצורף ולא בגוף המייל
גם גוף המייל לא מסונן,
אלא אם כן הגדרת שיסונן. -
@מתושלח-הבבלי כתב בשיתוף | לקוחות מקס? אם אתם בנטפרי חשוב שתדעו:
@יום_שמח אפשר לבקש ממקס שייתנו אופציה לקבל את הדפי פירוט האלה במייל, זה דבר מאוד פשוט למקס ולא ידרוש סינון מצד נטפרי משום שהם לא אחראים על המייל (כמובן צריך להסביר להם שצריך שיישלח בקובץ מצורף ולא בגוף המייל)
מה דעתכם?לא סתם שולחים את זה ככה ולא כקובץ, זה מטעמי אבטחה
ולכן די קשה לי להאמין שיסכימו