בעיה | אוזניות ג'ברה
-
קניתי אוזניות ג'ברה אליט 3 ויש לי שיאומי f21s ומה שמוזר שהפלאפון מוצא את האוזניות לא בתור אוזניות אלא בתור מחשב
-
קניתי אוזניות ג'ברה אליט 3 ויש לי שיאומי f21s ומה שמוזר שהפלאפון מוצא את האוזניות לא בתור אוזניות אלא בתור מחשב
@קובי-אבידן הוא מעביר את השמע לאוזניות? הדיבורית עובדת?
-
קניתי אוזניות ג'ברה אליט 3 ויש לי שיאומי f21s ומה שמוזר שהפלאפון מוצא את האוזניות לא בתור אוזניות אלא בתור מחשב
@קובי-אבידן ניסת ללחוץ עליהם עד שהם מראים אור כחול?
אני לא יודע למה אבל המכשירים מגלים אותם אבל לא בתור אוזניות עד שמפעילים בהם חיפוש -
זה בסדר בדקתי באפליקציה שלהם צריך ללחוץ 3 שניות ונדלק הבלוטוס זה עובד תודה על העצות
-
זה בסדר בדקתי באפליקציה שלהם צריך ללחוץ 3 שניות ונדלק הבלוטוס זה עובד תודה על העצות
@קובי-אבידן ברוך ה'
זו היתה כוונתי למעשה רק שאני אמרתי מבדיקה שלי ואתה ראית את ההגדרות באפליקציה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות