בירור | שרשור הודעות F22 PRO
-
שלום,
יש לי שיאומי F22 PRO וההודעות נכנסות ויוצאות לא מופיעות ביחד (הודעות מאותו איש קשר)
מישהו יודע אם אפשר לשנות את זה שיופיע כשרשור?תודה!
@IBY תנסה להחליף את המספר אם זה עם +972 אז לבטל ואם זה בלי אז להוסיף, ואז תמחק את השרשור ותתחיל מחדש..
-
@IBY תנסה להחליף את המספר אם זה עם +972 אז לבטל ואם זה בלי אז להוסיף, ואז תמחק את השרשור ותתחיל מחדש..
@שניאור-שמח
תודה,
עניתי להודעה ואז זה השתרשר -
@שניאור-שמח
תודה,
עניתי להודעה ואז זה השתרשר@IBY נכון, אבל אם אתה לא רוצה שזה יהיה ככה תמיד אז תשנה את המספר כמו שאמרתי למעלה..
-
@IBY נכון, אבל אם אתה לא רוצה שזה יהיה ככה תמיד אז תשנה את המספר כמו שאמרתי למעלה..
@שניאור-שמח
אוקי,
עוד משהו קטן, אני מקליד במקלדת שעל המסך (מגע) ואם אני רוצה להקליד במקשים זה כותב מספרים
אתה יודע איך משנים לאותיות? -
@שניאור-שמח
אוקי,
עוד משהו קטן, אני מקליד במקלדת שעל המסך (מגע) ואם אני רוצה להקליד במקשים זה כותב מספרים
אתה יודע איך משנים לאותיות?@IBY בחלונית בסטטוס בר/חלון התראות
-
@IBY בחלונית בסטטוס בר/חלון התראות
@שניאור-שמח
לא מצאתי הגדרה של זה
אם אני מגדיר מקלדת ניקי אז לא מופיעה לי מקלדת מגע ואם אני מבטל את ניקי אז יש מקלדת מגע אבל המקשים כותבים מספרים -
@שניאור-שמח
לא מצאתי הגדרה של זה
אם אני מגדיר מקלדת ניקי אז לא מופיעה לי מקלדת מגע ואם אני מבטל את ניקי אז יש מקלדת מגע אבל המקשים כותבים מספרים@IBY אי אפשר שיהיה גם וגם.. או מקשים או מגע..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות