דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בעיה | **הצילו!** מחקתי קבצים עם סייר רוט ועכשיו מתקין החבילה לא פועל

בעיה | **הצילו!** מחקתי קבצים עם סייר רוט ועכשיו מתקין החבילה לא פועל

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - אנדרואיד
24 פוסטים 5 כותבים 623 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מומחה על

    ניסיתי להכשיר את הנגן שלי (אנדרואיד 4.4.2 MTK) לאחר שעשיתי לו ROOT ניסיתי להכשיר אותו ומחקתי כל מיני קבצים ועכשיו מתקין החבילה שלי לא מתקין כלום! מה עושים??😭 חייב דחוף את עזרתכם!!

    פרוזיפ מחובר
    פרוזיפ מחובר
    פרוזי
    מדריכים עימוד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @מומחה-על כתב בבעיה | **הצילו!** מחקתי קבצים עם סייר רוט ועכשיו מתקין החבילה לא פועל:

    ניסיתי להכשיר את הנגן שלי (אנדרואיד 4.4.2 MTK) לאחר שעשיתי לו ROOT ניסיתי להכשיר אותו ומחקתי כל מיני קבצים ועכשיו מתקין החבילה שלי לא מתקין כלום! מה עושים??😭 חייב דחוף את עזרתכם!!

    אני מנסה להבין
    אתה יודע מה מחקת?
    רצית להכשיר רק את ה WIFI או שרצית לבטל גם את האפשרות של התקנת אפליקציות ואחתה חוזר בך?

    שמח לעזור

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מומחה על

      ניסיתי להכשיר את הנגן שלי (אנדרואיד 4.4.2 MTK) לאחר שעשיתי לו ROOT ניסיתי להכשיר אותו ומחקתי כל מיני קבצים ועכשיו מתקין החבילה שלי לא מתקין כלום! מה עושים??😭 חייב דחוף את עזרתכם!!

      מישהו12מ מנותק
      מישהו12מ מנותק
      מישהו12
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @מומחה-על גיבית מראש את הקושחה?

      הבלוג שלי
      https://aiv-dev.com/he-IL/

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • פרוזיפ פרוזי

        @מומחה-על כתב בבעיה | **הצילו!** מחקתי קבצים עם סייר רוט ועכשיו מתקין החבילה לא פועל:

        ניסיתי להכשיר את הנגן שלי (אנדרואיד 4.4.2 MTK) לאחר שעשיתי לו ROOT ניסיתי להכשיר אותו ומחקתי כל מיני קבצים ועכשיו מתקין החבילה שלי לא מתקין כלום! מה עושים??😭 חייב דחוף את עזרתכם!!

        אני מנסה להבין
        אתה יודע מה מחקת?
        רצית להכשיר רק את ה WIFI או שרצית לבטל גם את האפשרות של התקנת אפליקציות ואחתה חוזר בך?

        מ מנותק
        מ מנותק
        מומחה על
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מומחה על
        #4

        @פרוזי רציתי רק להכשיר את הWIFI ולנקות אותו מההגדרןת ומהסטטוסבר ולא רציתי לחסום אפליקציות (יש לציין שיש אפליקציה 1 שאותה הוא כן מצליח להתקין)
        @מישהו12 לא גיביתי את הקושחה

        מ מישהו12מ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מ מומחה על

          @פרוזי רציתי רק להכשיר את הWIFI ולנקות אותו מההגדרןת ומהסטטוסבר ולא רציתי לחסום אפליקציות (יש לציין שיש אפליקציה 1 שאותה הוא כן מצליח להתקין)
          @מישהו12 לא גיביתי את הקושחה

          מ מנותק
          מ מנותק
          מומחה על
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          יש לך מושג האם רום חדש (עם ריקוברי) יעזור לי בזה?

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מומחה על

            יש לך מושג האם רום חדש (עם ריקוברי) יעזור לי בזה?

            Y מחובר
            Y מחובר
            YOLEVI
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @מומחה-על מספיק לצרוב רק סיסטם

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Y YOLEVI

              @מומחה-על מספיק לצרוב רק סיסטם

              מ מנותק
              מ מנותק
              מומחה על
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מומחה על
              #7

              @YOLEVI יש לי אפשרות להשיג סיסטם לנגן הזה או שאני צריך ללכת לחנות שמכרה לי את הנגן?

              Y 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • מ מומחה על

                @YOLEVI יש לי אפשרות להשיג סיסטם לנגן הזה או שאני צריך ללכת לחנות שמכרה לי את הנגן?

                Y מחובר
                Y מחובר
                YOLEVI
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @מומחה-על שאלת אם צריבת רום מלא תעזור יש לך רום מלא או לא?
                ותדע להבא שתמיד לפני שנוגעים קודם מגבים את כל המחיצות

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מומחה על

                  @YOLEVI יש לי אפשרות להשיג סיסטם לנגן הזה או שאני צריך ללכת לחנות שמכרה לי את הנגן?

                  Y מחובר
                  Y מחובר
                  YOLEVI
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @מומחה-על כתב בבעיה | **הצילו!** מחקתי קבצים עם סייר רוט ועכשיו מתקין החבילה לא פועל:

                  @YOLEVI יש לי אפשרות להשיג סיסטם לנגן הזה או שאני צריך ללכת לחנות שמכרה לי את הנגן?

                  איזה נגן זה בדיוק?

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Y YOLEVI

                    @מומחה-על כתב בבעיה | **הצילו!** מחקתי קבצים עם סייר רוט ועכשיו מתקין החבילה לא פועל:

                    @YOLEVI יש לי אפשרות להשיג סיסטם לנגן הזה או שאני צריך ללכת לחנות שמכרה לי את הנגן?

                    איזה נגן זה בדיוק?

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מומחה על
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @YOLEVI MP4-Bluetooth-MP3-MP4.jpg_640x640.jpg_.webp
                    זה הנגן.

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מומחה על סימן נושא זה כשאלה ב
                    • מ מומחה על

                      @YOLEVI MP4-Bluetooth-MP3-MP4.jpg_640x640.jpg_.webp
                      זה הנגן.

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מומחה על
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מומחה על
                      #11

                      ככה הוא מאחורה
                      צילום מסך 2024-02-25 120004.jpg

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מומחה על

                        @פרוזי רציתי רק להכשיר את הWIFI ולנקות אותו מההגדרןת ומהסטטוסבר ולא רציתי לחסום אפליקציות (יש לציין שיש אפליקציה 1 שאותה הוא כן מצליח להתקין)
                        @מישהו12 לא גיביתי את הקושחה

                        מישהו12מ מנותק
                        מישהו12מ מנותק
                        מישהו12
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @מומחה-על כתב בבעיה | **הצילו!** מחקתי קבצים עם סייר רוט ועכשיו מתקין החבילה לא פועל:

                        (יש לציין שיש אפליקציה 1 שאותה הוא כן מצליח להתקין)

                        איזו? זה אומר שמשהו אחר נמחק, לא מתקין החבילה עצמו

                        הבלוג שלי
                        https://aiv-dev.com/he-IL/

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מישהו12מ מישהו12

                          @מומחה-על כתב בבעיה | **הצילו!** מחקתי קבצים עם סייר רוט ועכשיו מתקין החבילה לא פועל:

                          (יש לציין שיש אפליקציה 1 שאותה הוא כן מצליח להתקין)

                          איזו? זה אומר שמשהו אחר נמחק, לא מתקין החבילה עצמו

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מומחה על
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @מישהו12 איזה שתיים-שלוש אפליקציות מה-PRIV-AP שבתוך ה-SYSTEM לדוג'
                          PROXY HANDLER, ONE TIME-INTIALIZER

                          מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מומחה על

                            @מישהו12 איזה שתיים-שלוש אפליקציות מה-PRIV-AP שבתוך ה-SYSTEM לדוג'
                            PROXY HANDLER, ONE TIME-INTIALIZER

                            מישהו12מ מנותק
                            מישהו12מ מנותק
                            מישהו12
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @מומחה-על לא הבנתי...

                            הבלוג שלי
                            https://aiv-dev.com/he-IL/

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מישהו12מ מישהו12

                              @מומחה-על לא הבנתי...

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מומחה על
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @מישהו12 כמה אפליקציות מערכת שהיו לי בנגן כשקיבלתי אותו

                              מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מומחה על

                                @מישהו12 כמה אפליקציות מערכת שהיו לי בנגן כשקיבלתי אותו

                                מישהו12מ מנותק
                                מישהו12מ מנותק
                                מישהו12
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @מומחה-על כתב בבעיה | **הצילו!** מחקתי קבצים עם סייר רוט ועכשיו מתקין החבילה לא פועל:

                                @מישהו12 כמה אפליקציות מערכת שהיו לי בנגן כשקיבלתי אותו

                                מה איתם?

                                הבלוג שלי
                                https://aiv-dev.com/he-IL/

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מישהו12מ מישהו12

                                  @מומחה-על כתב בבעיה | **הצילו!** מחקתי קבצים עם סייר רוט ועכשיו מתקין החבילה לא פועל:

                                  @מישהו12 כמה אפליקציות מערכת שהיו לי בנגן כשקיבלתי אותו

                                  מה איתם?

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מומחה על
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @מישהו12 הם האפליקציות היחידות שהוא נותן לי להתקין

                                  מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מומחה על

                                    @מישהו12 הם האפליקציות היחידות שהוא נותן לי להתקין

                                    מישהו12מ מנותק
                                    מישהו12מ מנותק
                                    מישהו12
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #18

                                    @מומחה-על אז יש מתקין חבילה.
                                    תעלה תמונה של השגיאה כשאתה מנסה להתקין אפליקציות אחרות

                                    הבלוג שלי
                                    https://aiv-dev.com/he-IL/

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מישהו12מ מישהו12

                                      @מומחה-על אז יש מתקין חבילה.
                                      תעלה תמונה של השגיאה כשאתה מנסה להתקין אפליקציות אחרות

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מומחה על
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      @מישהו12 הוא כותב "לצערנו פעולת מתקין החבילה הופסקה"

                                      מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מומחה על

                                        @מישהו12 הוא כותב "לצערנו פעולת מתקין החבילה הופסקה"

                                        מישהו12מ מנותק
                                        מישהו12מ מנותק
                                        מישהו12
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהו12
                                        #20

                                        @מומחה-על תעשה הסרטה ותעלה לכאן,
                                        מה קורה כשאתה מנסה להתקין אפליקציה שהגיע בצורה מובנת, ומה קורה כשאתה מנסה אפליקציה אחרת.
                                        נ.ב קורה לך עם כל האחרות?

                                        הבלוג שלי
                                        https://aiv-dev.com/he-IL/

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מישהו12מ מישהו12

                                          @מומחה-על תעשה הסרטה ותעלה לכאן,
                                          מה קורה כשאתה מנסה להתקין אפליקציה שהגיע בצורה מובנת, ומה קורה כשאתה מנסה אפליקציה אחרת.
                                          נ.ב קורה לך עם כל האחרות?

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מומחה על
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #21

                                          @מישהו12 אין לי שם אפשרות לסרטון לצערי, וחוץ מזה לא כל האפליקציות מערכת כן מצליחות אלא רק שתיים שלוש, ובאפליקציות שאני מצליח זה עובד כרגיל "האפליקציה הותקנה"

                                          מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר