לא נפתר אתם מוזמנים אישית: עזרה דחופה בהודעות אישיות - תגובה אישית...
-
@מומחי-IVR
אז להלן תיאור העניין:במערכת שלי - המאזינים מקליטים לי הודעות.
אני צריך שתהיה לי אפשרות כשאני שומע הודעה /תלונה וכו' - להקליט לו הודעה אישית לפי המספר אישי שלו. (LIST)חשבתי לעשות ששלוחת הקלטת ההודעות למנהל תהיה שלוחת הקלטת הודעה אישית עם זיהוי LIST, כך בעצם תיפתח לכל אחד (כולם כמובן נכנסים למערכת מלכתחילה עם זיהוי ליסט) תיקיית הודעות אישיות.
מעכשיו, כשאקליט על כך תגובה זה יכנס לתיקייה תחת שם הליסט שתאפשר רק למאזין המזוהה עם המספר אישי שלו לשמוע את התגובה.אממה, שאני כמנהל יצטרך לדעת את מספרי הזהות של כולם, ולהקיש שוב ושוב.. וכאן הבן שואל:
-
האם יש דרך לאפשר למנהל המערכת להיכנס להודעות אישיות של כולם, בלי הקשת הזיהוי שלהם?
2. באם לא - האם יש דרך להגדיר ID_DELETE רק למנהל, ולא למאזינים? (שאוכל לעבור על ההודעות ולהחליף זיהוי, בלי שאצטרך לנתק את השיחה)עריכה: נפתר כבר -
יש למישהו רעיון אחר איך לבצע את המטרה הנ"ל?
ידוע שאפשר בהקשה על 7 בשמיעת קובץ - לעבור לניתוב שיחה לטלפון שמזוהה שהשאיר את ההודעה. המערכת לא יכולה במקום לזהות את הטלפון - לזהות את המספר אישי - ולאפשר הקלטה?
נ.ב. אני יודע שהשאלה כבר נידונה, אבל אני מעלה שוב כי זה נחוץ לי מאוד, וכי אני חושב שיש בהנ"ל כיוון מעט שונה ממה שנוסה עד כה.
תודה למגיבים ולעוזרים היקרים!!!!
-
-
@ZACK לא הספקתי לשבת על כל מה שכתבת אבל ברור שאת סעיף 2 תוכל לבצע. תעשה שהגישה אל השלוחה שמוחקת את הID תהיה למנהלים בלבד (נניח תעשה את תפריט למורשים בלבד ובתוכו תשים את השלוחה שמוחקת)
לגבי שאר הדברים אשב על זה כשאתפנה -
אפח'ד?
אני מבין שזה קצת ארוך, אבל אנא נסו בכל זאת את כוחכם בפתרון האתגר...