עזרה | האם ניתן להשתמש בסים שלי ע"מ לחייג ישירות מהמחשב ללא טלפון באמצע
-
מישהו יודע על דבר כזה?
תודה מראש לכל העונים והעוזרים -
מישהו יודע על דבר כזה?
תודה מראש לכל העונים והעוזרים@yitzikdy
יש תוכנה בשם 3CX , ניתן להגדיר שרת התקשרות דרך הסים ומספר הטלפון
אבל קח בחשבון שזאת פעולה לא פשוטה בכלל, מלא הגדרות והיא תומכת בפרטנר בלבד
תוכל לעיין במידע שלהלן:
https://www.3cx.com/voip/softphone/
הגדרות פרטנר - https://www.3cx.com/docs/israeli-sip-trunk-partner-communications/
הגדרות כלליות וממשק הניהול
https://www.3cx.com/docs/israeli-sip-trunk-partner-communications/
https://www.3cx.com/blog/releases/new-3cx-web-management-console/ -
@yitzikdy
יש תוכנה בשם 3CX , ניתן להגדיר שרת התקשרות דרך הסים ומספר הטלפון
אבל קח בחשבון שזאת פעולה לא פשוטה בכלל, מלא הגדרות והיא תומכת בפרטנר בלבד
תוכל לעיין במידע שלהלן:
https://www.3cx.com/voip/softphone/
הגדרות פרטנר - https://www.3cx.com/docs/israeli-sip-trunk-partner-communications/
הגדרות כלליות וממשק הניהול
https://www.3cx.com/docs/israeli-sip-trunk-partner-communications/
https://www.3cx.com/blog/releases/new-3cx-web-management-console/ -
-
@chv מודם יו אס בי
-
@chv מה שקליקון הביא? אין לי פרטנר
-
@clickcom תודה רבה.
חוץ מזה איזה עוד רעיונות (גם בתשלום)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות