דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים DOOV R17 Pro

בירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים DOOV R17 Pro

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
270 פוסטים 39 כותבים 34.4k צפיות 33 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שניאור שמחש שניאור שמח

    @shanirbd זה נראה מערכת הפעלה של אייפון..😆

    נחמן פלחנ מנותק
    נחמן פלחנ מנותק
    נחמן פלח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נחמן פלח
    #221

    @שניאור-שמח כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

    @shanirbd זה נראה מערכת הפעלה של אייפון..😆

    ח"ו ח"ו ח"ו ח"ו Oh no

    היי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ישראל 142י ישראל 142

      @shanirbd
      האם אכפת לך להוסיף את זה לכותרת של הנושא (או אפילו חלק מזה)

      "DOOV R17 Pro"

      פשוט כל פעם שמופיע התראה, צריך לחשוב על איזה חצי ‏טאץ' מדובר

      שניאור שמחש מחובר
      שניאור שמחש מחובר
      שניאור שמח
      צוות פיקוח מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שניאור שמח
      #222

      @ישראל-142 כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

      @shanirbd
      האם אכפת לך להוסיף את זה לכותרת של הנושא (או אפילו חלק מזה)

      "DOOV R17 Pro"

      פשוט כל פעם שמופיע התראה, צריך לחשוב על איזה חצי ‏טאץ' מדובר

      אני חושב שעדיף ש @צוות-פיקוח יעשו את זה, כי הבנאדם לא התחבר 4 חודשים..

      "אם לא תנסה, איך תדע?"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מיישהמ מנותק
        מיישהמ מנותק
        מיישה
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #223

        אני עכשיו רואה שיש מהחברה הזו עוד טלפון מעניין...
        קישור
        מה אתם אומרים?

        שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

        TripleUT ד 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מיישהמ מיישה

          אני עכשיו רואה שיש מהחברה הזו עוד טלפון מעניין...
          קישור
          מה אתם אומרים?

          TripleUT מנותק
          TripleUT מנותק
          TripleU
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי TripleU
          #224

          @מיישה
          נראה מאוד מטומטם. אם מישהו ימצא את ה-"fig flip2" המקורי, זה יהיה תגלית נהדרת.

          www.tripleu.org

          מיישהמ ה 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • TripleUT TripleU

            @מיישה
            נראה מאוד מטומטם. אם מישהו ימצא את ה-"fig flip2" המקורי, זה יהיה תגלית נהדרת.

            מיישהמ מנותק
            מיישהמ מנותק
            מיישה
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #225

            @TripleU כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים DOOV R17 Pro:

            flip flip2

            ספר עליו...

            שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מוישל'ה

              @דוד-המלך-3 כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים:

              @mishei יש לך בעליבאבא שתי מכשירים ב-79 דולר לא כולל משלוח.
              https://x.alibaba.com/Awm5wO?ck=pdp
              ב-430 נכנס לך מכשיר וחצי 😉

              המשלוח עולה 334 ש"ח. 6827b909-c498-4bbb-a0ac-b7f3a66ed2e4-image.png

              ד מנותק
              ד מנותק
              דוד המלך 3
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד המלך 3
              #226

              @מוישל-ה 🤷‍♂️ לי עלה 28$
              IMG_20240627_135650_565.JPG

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מיישהמ מיישה

                אני עכשיו רואה שיש מהחברה הזו עוד טלפון מעניין...
                קישור
                מה אתם אומרים?

                ד מנותק
                ד מנותק
                דוד המלך 3
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד המלך 3
                #227

                @מיישה
                יש לך עוד כמה מכשירים שיצאו.

                זה

                S6cdd2f047c594e9186caff546320d03du.jpg_640x640q90.jpg

                וזה

                Screenshot_20240627-134959.png

                מתושלח הבבלימ ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • ד דוד המלך 3

                  @מיישה
                  יש לך עוד כמה מכשירים שיצאו.

                  זה

                  S6cdd2f047c594e9186caff546320d03du.jpg_640x640q90.jpg

                  וזה

                  Screenshot_20240627-134959.png

                  מתושלח הבבלימ מנותק
                  מתושלח הבבלימ מנותק
                  מתושלח הבבלי
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתושלח הבבלי
                  #228

                  @דוד-המלך-3 כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים DOOV R17 Pro:

                  @מיישה
                  יש לך עוד כמה מכשירים שיצאו.

                  זה

                  S6cdd2f047c594e9186caff546320d03du.jpg_640x640q90.jpg

                  וזה

                  Screenshot_20240627-134959.png

                  התלהבתי מהשני
                  ממש יפה
                  איך קוראים לו?

                  תהיה צודק

                  נחמן פלחנ מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • מתושלח הבבלימ מתושלח הבבלי

                    @דוד-המלך-3 כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים DOOV R17 Pro:

                    @מיישה
                    יש לך עוד כמה מכשירים שיצאו.

                    זה

                    S6cdd2f047c594e9186caff546320d03du.jpg_640x640q90.jpg

                    וזה

                    Screenshot_20240627-134959.png

                    התלהבתי מהשני
                    ממש יפה
                    איך קוראים לו?

                    נחמן פלחנ מנותק
                    נחמן פלחנ מנותק
                    נחמן פלח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #229

                    @מתושלח-הבבלי כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים DOOV R17 Pro:

                    @דוד-המלך-3 כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים DOOV R17 Pro:

                    @מיישה
                    יש לך עוד כמה מכשירים שיצאו.

                    זה

                    S6cdd2f047c594e9186caff546320d03du.jpg_640x640q90.jpg

                    וזה

                    Screenshot_20240627-134959.png

                    התלהבתי מהשני
                    ממש יפה
                    איך קוראים לו?

                    מינימום הזמנה 3000 יחידות

                    היי

                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נחמן פלחנ נחמן פלח

                      @מתושלח-הבבלי כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים DOOV R17 Pro:

                      @דוד-המלך-3 כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים DOOV R17 Pro:

                      @מיישה
                      יש לך עוד כמה מכשירים שיצאו.

                      זה

                      S6cdd2f047c594e9186caff546320d03du.jpg_640x640q90.jpg

                      וזה

                      Screenshot_20240627-134959.png

                      התלהבתי מהשני
                      ממש יפה
                      איך קוראים לו?

                      מינימום הזמנה 3000 יחידות

                      ד מנותק
                      ד מנותק
                      דוד המלך 3
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד המלך 3
                      #230

                      @נחמן-פלח הרבה פעמים אתה יכול לדבר איתם בצ'אט על כמות יותר נמוכה, רק נראה לי צריך לחכות למשלוח...

                      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מתושלח הבבלימ מתושלח הבבלי

                        @דוד-המלך-3 כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים DOOV R17 Pro:

                        @מיישה
                        יש לך עוד כמה מכשירים שיצאו.

                        זה

                        S6cdd2f047c594e9186caff546320d03du.jpg_640x640q90.jpg

                        וזה

                        Screenshot_20240627-134959.png

                        התלהבתי מהשני
                        ממש יפה
                        איך קוראים לו?

                        מיישהמ מנותק
                        מיישהמ מנותק
                        מיישה
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #231

                        @מתושלח-הבבלי כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים DOOV R17 Pro:

                        @דוד-המלך-3 כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים DOOV R17 Pro:

                        @מיישה
                        יש לך עוד כמה מכשירים שיצאו.

                        זה

                        S6cdd2f047c594e9186caff546320d03du.jpg_640x640q90.jpg

                        וזה

                        Screenshot_20240627-134959.png

                        התלהבתי מהשני
                        ממש יפה
                        איך קוראים לו?

                        כנ"ל

                        שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ד דוד המלך 3

                          @נחמן-פלח הרבה פעמים אתה יכול לדבר איתם בצ'אט על כמות יותר נמוכה, רק נראה לי צריך לחכות למשלוח...

                          ד מנותק
                          ד מנותק
                          דוד המלך 3
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד המלך 3
                          #232

                          @נחמן-פלח
                          Screenshot_20240627-145305.png

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ד דוד המלך 3

                            @מיישה
                            יש לך עוד כמה מכשירים שיצאו.

                            זה

                            S6cdd2f047c594e9186caff546320d03du.jpg_640x640q90.jpg

                            וזה

                            Screenshot_20240627-134959.png

                            ד מנותק
                            ד מנותק
                            דוד המלך 3
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #233

                            @דוד-המלך-3 נראה שיש למכשיר השני NFC

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • A ac

                              מישהו יודע איך משנים לו imei
                              ניסיתי עם התוכנה של f21pro וזה עושה צליל מוזר ובסוף לא משנה

                              S מנותק
                              S מנותק
                              shmulik
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #234

                              @ac כתב בבירור | מכשיר חצי טאץ חצי מקשים DOOV R17 Pro:

                              מישהו יודע איך משנים לו imei

                              עיין כאן זו התוכנה שהכי אהבתי לשינוי imei למכשירי mtk

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • TripleUT TripleU

                                @מיישה
                                נראה מאוד מטומטם. אם מישהו ימצא את ה-"fig flip2" המקורי, זה יהיה תגלית נהדרת.

                                ה מנותק
                                ה מנותק
                                הסקרן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #235
                                פוסט זה נמחק!
                                TripleUT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ה הסקרן

                                  פוסט זה נמחק!

                                  TripleUT מנותק
                                  TripleUT מנותק
                                  TripleU
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי TripleU
                                  #236

                                  @הסקרן
                                  מצאת את המקור fig flip 2?
                                  תסתכל כאן https://figkosher.com/products/fig-flip-ii

                                  www.tripleu.org

                                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • TripleUT TripleU

                                    @הסקרן
                                    מצאת את המקור fig flip 2?
                                    תסתכל כאן https://figkosher.com/products/fig-flip-ii

                                    ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    הסקרן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #237

                                    @TripleU סליחה, חשבתי שאתה מדבר על מכשיר אחר

                                    TripleUT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ה הסקרן

                                      @TripleU סליחה, חשבתי שאתה מדבר על מכשיר אחר

                                      TripleUT מנותק
                                      TripleUT מנותק
                                      TripleU
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #238

                                      @הסקרן
                                      התנצלותי. זו הייתה טעות הקלדה שלי. כתבתי flip flip 2 במקום fig flip 2

                                      www.tripleu.org

                                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • TripleUT TripleU

                                        @הסקרן
                                        התנצלותי. זו הייתה טעות הקלדה שלי. כתבתי flip flip 2 במקום fig flip 2

                                        S מנותק
                                        S מנותק
                                        shlomo-l
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #239

                                        עוד 2 דגמים מגניבים שנראה לי שווה להכיר:

                                        כאן:

                                        צילום מסך 2024-07-01 233449.png

                                        וכאן:

                                        צילום מסך 2024-07-01 233628.png

                                        TripleUT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • S shlomo-l

                                          עוד 2 דגמים מגניבים שנראה לי שווה להכיר:

                                          כאן:

                                          צילום מסך 2024-07-01 233449.png

                                          וכאן:

                                          צילום מסך 2024-07-01 233628.png

                                          TripleUT מנותק
                                          TripleUT מנותק
                                          TripleU
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #240

                                          @shlomo-l
                                          מעניין. הלוואי שהיה לי זמן וכסף נוספים לבדוק אותם. אבל מנקודת המבט שלי, הם נראים זולים ואיכותיים. אני בטוח ש-3 המצלמות האלה לא עובדות, והראשונה היא כנראה עותק נוסף של ה-f22. בכל מקרה, "אין חודש תחת השמש" - משהו באמת טוב, יהפוך למפורסם תוך זמן קצר.

                                          www.tripleu.org

                                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר