הסבר | שדרוג ווינדוס 11 HOME לPRO
-
אשמח לדעת האם יש דרך קצרה נוחה וקלה לשדרוג הווינדוס שלי.
כמובן, שלא צריך בשביל זה לגבות את כל הקבצים וכדו'.
תודה -
@איש-פשוט-מאוד
זה לא עובד לי משום מה -
@איש-פשוט-מאוד
זה לא עובד לי משום מה@M4542 לי זה עבד
שדרגתי בלי התקנה נקייה -
@M4542 לי זה עבד
שדרגתי בלי התקנה נקייה@איש-פשוט-מאוד
||אני כנראה איש עוד יותר פשוט...||
לא הבנתי מה זה אומר בלי התקנה נקיה
אשמח להסבר. -
@איש-פשוט-מאוד
||אני כנראה איש עוד יותר פשוט...||
לא הבנתי מה זה אומר בלי התקנה נקיה
אשמח להסבר.@M4542 אני מתכוין שלא הייתי צריך לאפס כלום
רק הפעלתי את הסקריפט וזה הוריד לי את הרישיון (למיטב זכרוני), ואז פרצתי מחדש על PRO -
@M4542 אני מתכוין שלא הייתי צריך לאפס כלום
רק הפעלתי את הסקריפט וזה הוריד לי את הרישיון (למיטב זכרוני), ואז פרצתי מחדש על PRO@איש-פשוט-מאוד
זה מה שהוא כותב לי:

-
אשמח לדעת האם יש דרך קצרה נוחה וקלה לשדרוג הווינדוס שלי.
כמובן, שלא צריך בשביל זה לגבות את כל הקבצים וכדו'.
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות