בקשת מידע | גיבוי ואחסון + שיתוף (בנטפרי)
-
@mlpk כתב בבקשת מידע | גיבוי ואחסון + שיתוף (בנטפרי):
בשנים מהמחשבים - אחרי הכניסה לחשבון הופיע לי ההודעה המצורפת להלן, וזה גם לאחר כמה נסיונות בזו אחר זו, וכן גם לאחר הפעלה מחודשת של התוכנה, מה זה אומר? ואיך פותרים זאת?
באחד מהמחשבים הבעיה נפתרה אחרי תעודת אבטחה, אבל באחד מהמחשבים הבעיה עדיין קיימת, גם לאחר נסיונותו חוזרות ונשנות, (יצויין כי הקפדתי לפני התקנת תעות האבטחה - לסגור את כל התהליכים של התוכנה במנהל המשימות).
-
@צדיק-תמים כתב בבקשת מידע | גיבוי ואחסון + שיתוף (בנטפרי):
@mlpk רק לקרוא עד הסוף

https://madrichim.ovh/topic/323/תוכנת-גוגל-דרייב#:~:text=אם פתחתם בטעות את התוכנה לפני הרצת הפקודה הנ"לאכן כן!
תראה מה הקפדתי לציין...@mlpk כתב בבקשת מידע | גיבוי ואחסון + שיתוף (בנטפרי):
(יצויין כי הקפדתי לפני התקנת תעות האבטחה - לסגור את כל התהליכים של התוכנה במנהל המשימות)
במחשבה שניה!
אולי לא הבנתי מה זה אומר:
https://madrichim.ovh/topic/323/תוכנת-גוגל-דרייב#:~:text=ואז להיכנס לנתיב הבא (לחפש בהתחל "הפעלה"%2C להכניס שם את השורה הבאה%2C ואישור)
מה אני בעצם צריך לעשות? להריץ את הפקודה מחדש? או משהו אחר? -
@צדיק-תמים כתב בבקשת מידע | גיבוי ואחסון + שיתוף (בנטפרי):
@mlpk רק לקרוא עד הסוף

https://madrichim.ovh/topic/323/תוכנת-גוגל-דרייב#:~:text=אם פתחתם בטעות את התוכנה לפני הרצת הפקודה הנ"לאכן כן!
תראה מה הקפדתי לציין...@mlpk כתב בבקשת מידע | גיבוי ואחסון + שיתוף (בנטפרי):
(יצויין כי הקפדתי לפני התקנת תעות האבטחה - לסגור את כל התהליכים של התוכנה במנהל המשימות)
במחשבה שניה!
אולי לא הבנתי מה זה אומר:
https://madrichim.ovh/topic/323/תוכנת-גוגל-דרייב#:~:text=ואז להיכנס לנתיב הבא (לחפש בהתחל "הפעלה"%2C להכניס שם את השורה הבאה%2C ואישור)
מה אני בעצם צריך לעשות? להריץ את הפקודה מחדש? או משהו אחר? -
@shloimy כתב בבקשת מידע | גיבוי ואחסון + שיתוף (בנטפרי):
התכוונת "אולי לא קראתי"? כתוב שם ברור מה צריך לעשות.
צודק, לא שמתי לב למילים "ולמחוק את כל הקבצים שבה".
-
@shloimy כתב בבקשת מידע | גיבוי ואחסון + שיתוף (בנטפרי):
התכוונת "אולי לא קראתי"? כתוב שם ברור מה צריך לעשות.
צודק, לא שמתי לב למילים "ולמחוק את כל הקבצים שבה".
@shloimy @צדיק-תמים בנוגע למחיקת כל הקבצים, מחקתי, ועדיין לא עוזר...
אבל אני חושב שיש פה בעיה נוספת, ועל כך בנושא חדש שפתחתי...
קישור לנושא -
M mlpk התייחס לנושא זה ב
-
@mlpk כתב בבקשת מידע | גיבוי ואחסון + שיתוף (בנטפרי):
האם אפשר לגשת בסייר הקבצים במחשב לקבצים ששותפו איתי?
רק על ידי יצירת קיצור דרך לקובץ/תקיה מסוימים באחסון שלך (אין את הרשימה של "קבצים ששותפו איתי" שיש בממשק של האתר)
עם תוכנות צד ג' זה כן אפשרי (לדוגמה AirExplorer, אבל זה לא בסייר הקבצים הרגיל) -
@mlpk תוודא שפעלת בדיוק לפי ההוראות ששם, זה עבד לי בהרבה מחשבים. מקסימום תסיר את התוכנה לגמרי ותתקין מחדש, תריץ את הפקודה, ורק אז תפתח את התוכנה ותתחבר לחשבון.
@צדיק-תמים כבר כמה פעמים שפעלתי לפיי את כל ההוראות,
וגם הסרתי את התוכנה והתקנתי מחדש...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות