העם אפשר להסריט מסך
-
עם אני רוצה להראות למשהוא הסרטת המסך אפשרי
-
כן.
לחיצה על כפתור "חלונות" +האות G במקלדת.חוץ מזה יש תוכנה פצצה שתוכל להתקין לך על המחשב:
https://mitmachim.top/post/7090 -
עם אני רוצה להראות למשהוא הסרטת המסך אפשרי
@בן-אדם-טוב אמר בהעם אפשר להסריט מסך:
עם אני רוצה להראות למשהוא הסרטת המסך אפשרי
מה השאלה קשורה לנושא שבו היא נכתבה?
-
@בן-אדם-טוב אמר בהעם אפשר להסריט מסך:
עם אני רוצה להראות למשהוא הסרטת המסך אפשרי
מה השאלה קשורה לנושא שבו היא נכתבה?
@המביט-לארץ אמר בהעם אפשר להסריט מסך:
@בן-אדם-טוב אמר בהעם אפשר להסריט מסך:
עם אני רוצה להראות למשהוא הסרטת המסך אפשרי
מה השאלה קשורה לנושא שבו היא נכתבה?
פשלה ידועה
הוא ראה שאלות למומחים
העברתי לקטגוריה המתאימה -
את זה אני מקיר אני רוצה הסרטה שרואים מה אני עושה
-
את זה אני מקיר אני רוצה הסרטה שרואים מה אני עושה
@בן-אדם-טוב
יש כמה בפורום, קח לדוגמא את זה או את זה
להבא תנסה קודם את אופציית החיפוש בפורום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות