עזרה | האם אפשר להפוך C2 01 מלא כשר לכשר ושיעבוד בהוט מובייל.
-
תגובה: C2 או c5 מה עדיף ??
-
תגובה: C2 או c5 מה עדיף ??
-
תגובה: C2 או c5 מה עדיף ??
-
@חסיד-הינוקא אני יכול לסדר את שניהם.
כלומר, גם להכשיר את התוכנה וגם להפעיל סים כשר
תתקשר אלי ל0548404041@cool בע''ה ב''ה.
יישכ''ג. -
@cool בע''ה ב''ה.
יישכ''ג.@חסיד-הינוקא בע''ה ב''ה.
כמה יעלה והאם יתמוך דור 4. -
@חסיד-הינוקא בע''ה ב''ה.
כמה יעלה והאם יתמוך דור 4. -
@cool בע''ה ב''ה.
יישכ''ג. -
תגובה: C2 או c5 מה עדיף ??
-
@עזיז בע''ה ב''ה לא אשמח לעזרה.
-
@עזיז בע''ה ב''ה לא אשמח לעזרה.
-
@עזיז בע''ה ב''ה.
לא הצלחתי לתפוס אותו. -
@עזיז בע''ה ב''ה.
לא הצלחתי לתפוס אותו. -
@חסיד-הינוקא כתב בעזרה | האם אפשר להפוך C2 01 מלא כשר לכשר ושיעבוד בהוט מובייל.:
@עזיז בע''ה ב''ה.
לא הצלחתי לתפוס אותו.אולי תנסה שוב מה אתה אומר?!
@עזיז בע''ה ב''ה.
הוא אמר שלא יכול לעזור בעניין. -
@עזיז בע''ה ב''ה.
הוא אמר שלא יכול לעזור בעניין. -
@חסיד-הינוקא
בדקת והimei שלך לא כשר??
ולגבי להכשיר את התוכנה שלו אני רוצה לעשות את זה לעצמי עכשיו אני יעדכן אותך אם תבקש@עזיז בע''ה ב''ה.
זה פלאפון לא כשר רוצה להפוך לכשר. -
@חסיד-הינוקא
בדקת והimei שלך לא כשר??
ולגבי להכשיר את התוכנה שלו אני רוצה לעשות את זה לעצמי עכשיו אני יעדכן אותך אם תבקש@עזיז בע''ה ב''ה.
הבעיה זה הדור 4 בעיקר. -
@עזיז בע''ה ב''ה.
הבעיה זה הדור 4 בעיקר. -
@חסיד-הינוקא כתב בעזרה | האם אפשר להפוך C2 01 מלא כשר לכשר ושיעבוד בהוט מובייל.:
@עזיז בע''ה ב''ה.
הבעיה זה הדור 4 בעיקר.לא שייך דור 4 בסי 2 בעולם!!
טוב מאד..@עזיז בע''ה ב''ה.
מה אמרת שאתה רוצה לעשות גרסה. -
@עזיז בע''ה ב''ה.
מה אמרת שאתה רוצה לעשות גרסה. -
@חסיד-הינוקא
אני הזמנתי מעלי אקספרס וממילא אני צריך להכשיר אותו ע"י צריבה
ולגבי ה- IMEI הבנתי שא"א לשנות בסי2 אז אם יהיה כשר מה טוב ואם לא אז אני מכיר סוכן שמטפל בזה אני אתן חמישים שקל (בערך) זה שוה לי@עזיז בע''ה ב''ה.
גם פה באתר היה כל מיני קומבינות לעניין.
כמו עולה באלי אקספרס.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות