צריבת קושחה C2
-
שלום,
אני מנסה לעשות FLASH ל C2 על פי המדריך שמובא כאן
אך משום מה הFLASH מאופרר, מצד אחד התקנתי כמה פעמים את הדרייברים ואם אני הולך ללשונית של user data זה כן נותן לי לעשות read fullflash, זה מזהה את המכשיר ואת כל הפרטים שלו, אז נראה שהדרייבר תקין. לעומת זאת בלשונית של flashing ה flash נשאר מאופרר.
יש למישהו רעיון?
אני עם Win 8.1
תודה -
שלום,
אני מנסה לעשות FLASH ל C2 על פי המדריך שמובא כאן
אך משום מה הFLASH מאופרר, מצד אחד התקנתי כמה פעמים את הדרייברים ואם אני הולך ללשונית של user data זה כן נותן לי לעשות read fullflash, זה מזהה את המכשיר ואת כל הפרטים שלו, אז נראה שהדרייבר תקין. לעומת זאת בלשונית של flashing ה flash נשאר מאופרר.
יש למישהו רעיון?
אני עם Win 8.1
תודה@hfreuvenbe אמר בצריבת קושחה C2:
שלום,
אני מנסה לעשות FLASH ל C2 על פי המדריך שמובא כאן
אך משום מה הFLASH מאופרר, מצד אחד התקנתי כמה פעמים את הדרייברים ואם אני הולך ללשונית של user data זה כן נותן לי לעשות read fullflash, זה מזהה את המכשיר ואת כל הפרטים שלו, אז נראה שהדרייבר תקין. לעומת זאת בלשונית של flashing ה flash נשאר מאופרר.
יש למישהו רעיון?
אני עם Win 8.1
תודהצילום מסך בבקשה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות