בירור | ביטול טאצ' באופן קבוע
-
@zalmensmok סליחה על התיוג אבל מתאים לך לדעת.
-
האם יש דרך לבטל את הטאצ' באופן קבוע (משהו בדרייבר של הטאצ' וכדו')
לא דרך אפליקציה שנותנת אפשרות להחזיר,
אם אני לא טועה היה פעם איזשהו מדריך כזה, ואני לא מוצא אותו עכשיו.@ynk
לא היה מדריך כי עדיין לא מצאו דבר כזה, לכאורה.
אם אני לא טועה ראיתי כפתור כזה בסרטון של @meirtorj על הגירסא שלו.
אבל אחד שמחזיק בגירסא שלו אמר לי שהוא לא מצא את זה.
@ מישהו12 אולי, עשה מדריך על אפליקציה שמאפשרת לבטל את הטאצ' באופן זמני, לבטל באופן קבוע זה מורכב הרבה יותר.
אני מתייג את @שניאור-שמח שיש לו ניסיון, אולי הוא יצליח למצוא את זה. אני מחפש תכונה כזאת כבר שנתיים (מאז שיש לי טאצ'
). -
@ynk
לא היה מדריך כי עדיין לא מצאו דבר כזה, לכאורה.
אם אני לא טועה ראיתי כפתור כזה בסרטון של @meirtorj על הגירסא שלו.
אבל אחד שמחזיק בגירסא שלו אמר לי שהוא לא מצא את זה.
@ מישהו12 אולי, עשה מדריך על אפליקציה שמאפשרת לבטל את הטאצ' באופן זמני, לבטל באופן קבוע זה מורכב הרבה יותר.
אני מתייג את @שניאור-שמח שיש לו ניסיון, אולי הוא יצליח למצוא את זה. אני מחפש תכונה כזאת כבר שנתיים (מאז שיש לי טאצ'
).@אזולאי כתב בבירור | ביטול טאצ' באופן קבוע:
אני מתייג את @שניאור-שמח שיש לו ניסיון, אולי הוא יצליח למצוא את זה. אני מחפש תכונה כזאת כבר שנתיים (מאז שיש לי טאצ').
אני ינסה לחפש..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות