שאלה | הסתרת root מאפליקציה
-
אני רוצה להסתיר רוט מאפליקציה איך אני עושה את זה
כשאני מנסה לפתוח את הmagisk הוא כותב לי מצב לא תקין ולפתוח אותו כישום משתמש -
אני רוצה להסתיר רוט מאפליקציה איך אני עושה את זה
כשאני מנסה לפתוח את הmagisk הוא כותב לי מצב לא תקין ולפתוח אותו כישום משתמש@Yoni-2053 תשלח צילום מסך שלו..
אחרי שאתה לוחץ אישור.. -
@Yoni-2053
אתה צריך להחליף את האפליקציה מג'יסק, תסיר את מה שיש לך כרגע ותתקין חדש. אתה צריך לוודא שהחדש יהיה תואם למכשיר, תסתכל קודם איזו גירסא של מג'יסק יש כרגע ולפי זה תתקין חדש. -
@Yoni-2053
אתה צריך להחליף את האפליקציה מג'יסק, תסיר את מה שיש לך כרגע ותתקין חדש. אתה צריך לוודא שהחדש יהיה תואם למכשיר, תסתכל קודם איזו גירסא של מג'יסק יש כרגע ולפי זה תתקין חדש.@אזולאי השאלה אם הוא יצליח..
כי אין לו רוט.. -
@אזולאי השאלה אם הוא יצליח..
כי אין לו רוט..@שניאור-שמח כתב בשאלה | הסתרת root מאפליקציה:
@אזולאי השאלה אם הוא יצליח..
כי אין לו רוט..זה לא נקרא שאין לו רוט,
-
@שניאור-שמח כתב בשאלה | הסתרת root מאפליקציה:
@אזולאי השאלה אם הוא יצליח..
כי אין לו רוט..זה לא נקרא שאין לו רוט,
@אזולאי נכון, זה נקרא שאין לו מנהל רוט, ובלי מנהל רוט, אין רוט...
-
- תיכנס למג'יסק ותראה איזו גירסא בדיוק מותקנת.
-
תוריד אפליקציה מג'יסק חדשה למכשיר, אל תתקין עדיין.
-
תיגש לפרטי יישומים ותראה באיזה נתיב היא ממוקמת.
- תכנס לנתיב הזה עם מ''ט מנג'ר, תמחק את האפליקציה הקיימת ותשים במקומה את החדשה, ואז תתקין אותה.
יש כאן קבצים, שהעליתי בפעם הקודמת שמישהו ביקש הדרכה.
https://mitmachim.top/post/721510
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות