בעיה | c2 נתקע בכניסה לקבצים ?!
-
אם קרה למישהו שהוא ניסה לגשת לקבצים בc2
והמכשיר פשוט נתקע אשמח לשמוע מה עזר לו
נ.ב. יש לו מקום פנוי 5MB נראה לי מספיק בשביל שלא יתקע אבל אשמח לשמוע בנושא@הפינגווין הבעיה בגישה לקבצים של המכשיר או של הכרטיס?
-
@הפינגווין הבעיה בגישה לקבצים של המכשיר או של הכרטיס?
-
@cool
לא קשור לכרטיס הוצאתי אותו וזה עדיין כל פעם שאני מנסה לגשת לקבצים לא משנה דרך איפה הקלטות ,תמונות ,וכו,
הוא נהיה מאוד איטי
ברמה שלוקח איזה חי דקה לקלוט תזוזה
אבל לצאת עם לחיצה על המקש יציאה (האדום ) הוא נותן ומגיב על הרגע@הפינגווין אולי תנסה לפרמט את הכונן דרך המחשב?
-
@הפינגווין אולי תנסה לפרמט את הכונן דרך המחשב?
-
@הפינגווין התכוונתי לפרמט את הכונן של המכשיר תחבר למחשב ותראה שיש "אחסון פנימי".
-
@הפינגווין התכוונתי לפרמט את הכונן של המכשיר תחבר למחשב ותראה שיש "אחסון פנימי".
-
@הפינגווין תחבר תעתיק ותנסה לפרמט
-
@הפינגווין תחבר תעתיק ותנסה לפרמט
-
@הפינגווין אתה יכול לגבות אותם קודם לכרטיס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות