בקשת ישום ניהול כספי בסי 2
-
@מתחיל-מומחה ???
-
@מתחיל-מומחה ???
@חכם-בלילה אמר בבקשת ישום ניהול כספי בסי 2:
@מתחיל-מומחה ???
א.על איזה מכשירים ישנים אתה מדבר?
תעלה את האנגלים אולי אצליח לתרגם -
@מתחיל-מומחה ???
-
@yitzikdy אמר בבקשת ישום ניהול כספי בסי 2:
@חכם-בלילה אמר בבקשת ישום ניהול כספי בסי 2:
@מתחיל-מומחה ???
זה אסור על פי החוקים של הפורום
זה בסדר...
-
@חכם-בלילה אמר בבקשת ישום ניהול כספי בסי 2:
@מתחיל-מומחה ???
א.על איזה מכשירים ישנים אתה מדבר?
תעלה את האנגלים אולי אצליח לתרגם -
@חכם-בלילה אמר בבקשת ישום ניהול כספי בסי 2:
@מתחיל-מומחה ???
א.על איזה מכשירים ישנים אתה מדבר?
תעלה את האנגלים אולי אצליח לתרגם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
וסליחה על התיוג שאסור