שאלה | יש אפשרות להתקין אנדרואיד אוטו android auto על מערכת מולטימדיה אנדרואיד?
-
אני חושב שאין במערכת אנדרואיד אוטו.
יש אפשרות להתקין על המערכת?
בטלפון יש לי. אני רוצה להתקין על המערכת שתתחבר לטלפון.@ntz כתב בשאלה | יש אפשרות להתקין אנדרואיד אוטו android auto על מערכת מולטימדיה אנדרואיד?:
אני חושב שאין במערכת אנדרואיד אוטו.
יש אפשרות להתקין על המערכת?
בטלפון יש לי. אני רוצה להתקין על המערכת שתתחבר לטלפון.דווקא אנדרואיד אוטו?
אם אתה מעוניין יש עוד אפליקציות שיקוף, שאותם וודאי ניתן להתקין -
אם המערכת לא תומכת צריך לקנות רכיב שמוסיף את זה
-
@ntz כתב בשאלה | יש אפשרות להתקין אנדרואיד אוטו android auto על מערכת מולטימדיה אנדרואיד?:
אני חושב שאין במערכת אנדרואיד אוטו.
יש אפשרות להתקין על המערכת?
בטלפון יש לי. אני רוצה להתקין על המערכת שתתחבר לטלפון.דווקא אנדרואיד אוטו?
אם אתה מעוניין יש עוד אפליקציות שיקוף, שאותם וודאי ניתן להתקין@מויטיו כתב בשאלה | יש אפשרות להתקין אנדרואיד אוטו android auto על מערכת מולטימדיה אנדרואיד?:
אם אתה מעוניין יש עוד אפליקציות שיקוף, שאותם וודאי ניתן להתקין
יש אפליקציות שיאפשרו לי להפעיל נניח וויז בטלפון וזה יופיע במסך?
לא אפליקציות mirror שמשכפלים את המסך. -
@מויטיו כתב בשאלה | יש אפשרות להתקין אנדרואיד אוטו android auto על מערכת מולטימדיה אנדרואיד?:
אם אתה מעוניין יש עוד אפליקציות שיקוף, שאותם וודאי ניתן להתקין
יש אפליקציות שיאפשרו לי להפעיל נניח וויז בטלפון וזה יופיע במסך?
לא אפליקציות mirror שמשכפלים את המסך. -
@ntz כמדומה אני שqd-link מחבר את המסך כך שגם אפשר לתפעל את הפלאפון דרך המולטימדיה
נ. ב. באנדרואיד ניתן לשלוט, ובאפל אי אפשר
@מויטיו כתב בשאלה | יש אפשרות להתקין אנדרואיד אוטו android auto על מערכת מולטימדיה אנדרואיד?:
שגם אפשר לתפעל את הפלאפון דרך המולטימדיה
אתה מתכוון הפוך..?
אני רוצה לשלוט מהטלפון..
העניין שלי כזה, מצד אחד אני לא רוצה שסתם ישקף את המסך של הטלפון, כי יש לי שיאומי והמסך שלו קטן ואז זה משקף לא ממש יפה.
וגם אני רוצה שאני יוכל להשתמש בטלפון בנפרד בזמן שבמסך מופיע הוויז נניח.
במסך אני לא יכול כל כך להקליד כי המגע שם בעייתי, וגם השבב GPS מקרטע, אז אני רוצה שהוא ישתמש באפליקציה שבמכשיר.
באנדרואיד אוטו הוא משתמש באפליקציות ובחומרה של המכשיר, ומצד שני גם אפשר לצאת מהאפליקציה בטלפון ובמסך מולטימדיה הכל ישאר רגיל.
יש אפליקציה שתעזור לי? -
@מויטיו כתב בשאלה | יש אפשרות להתקין אנדרואיד אוטו android auto על מערכת מולטימדיה אנדרואיד?:
שגם אפשר לתפעל את הפלאפון דרך המולטימדיה
אתה מתכוון הפוך..?
אני רוצה לשלוט מהטלפון..
העניין שלי כזה, מצד אחד אני לא רוצה שסתם ישקף את המסך של הטלפון, כי יש לי שיאומי והמסך שלו קטן ואז זה משקף לא ממש יפה.
וגם אני רוצה שאני יוכל להשתמש בטלפון בנפרד בזמן שבמסך מופיע הוויז נניח.
במסך אני לא יכול כל כך להקליד כי המגע שם בעייתי, וגם השבב GPS מקרטע, אז אני רוצה שהוא ישתמש באפליקציה שבמכשיר.
באנדרואיד אוטו הוא משתמש באפליקציות ובחומרה של המכשיר, ומצד שני גם אפשר לצאת מהאפליקציה בטלפון ובמסך מולטימדיה הכל ישאר רגיל.
יש אפליקציה שתעזור לי? -
יש אפליקציה שעושה את זה בתשלום (אפשר למצוא בגוגל בחינם) זה עובד עם WIFI
https://play.google.com/store/apps/details?id=gb.xxy.hr&hl=en_US
לי זה עבד מעולה, תנסה לא יזיק
אתה יכול להתנסות בגירסא החינמית https://play.google.com/store/apps/details?id=gb.xxy.trial
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות