לחיצה על לייקים
-
@ב-מ-ב-ל-יק אמר בלחיצה על לייקים:
@קול-מיוזיק גם כאן אם תעמיד את העכבר על המספר זה יראה לך מי הצביע
זה יראה רק חלק. לא הכל
@שמואל אמר בלחיצה על לייקים:
@ב-מ-ב-ל-יק אמר בלחיצה על לייקים:
@קול-מיוזיק גם כאן אם תעמיד את העכבר על המספר זה יראה לך מי הצביע
זה יראה רק חלק. לא הכל
לכאורה, למה לא?
זה דווקא נחמד /חשוב לדעת מי הצביע -
@קול-מיוזיק עניין של הגדרה...
פה בחרתי שלא לאפשר זאת@שמואל זה יהיה יותר נוח
-
@שמואל זה יהיה יותר נוח
-
בסדר אבל כשאני רוצה לראות אצל אחרים אני לא יכול
-
בסדר אבל כשאני רוצה לראות אצל אחרים אני לא יכול
-
בסדר אבל כשאני רוצה לראות אצל אחרים אני לא יכול
@קול-מיוזיק כמו שכבר כתבו שים את העכבר על המספר שליד הלייק וכך תראה
בד"כ בכל מקרה אין הרבה לייקים... כך שתמיד תראה את כולם. ולא לכמה שניות!

-
יש 'בתכנו-טק' כזה דבר שאני לוחץ על הליקים וזה מראה לי את המשתמשים שהצביעו בעד אם אפשר לעשות את זה גם כאן בפורום
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות