בקשת מידע | איך מחזירים את ההגדרות
-
@שניאור-שמח !)אני לא יודע איך מעלים סרטון
@n0548324403 אותו מקום שאתה מעלה תמונה..
-
@n0548324403 אותו מקום שאתה מעלה תמונה..
-
@שניאור-שמח
יותר נכון במקום ליד@פראירי אפשר גם וגם
-
@פראירי אפשר גם וגם
-
@פראירי אפשר גם וגם
-
@n0548324403 הסרטון לא טוב..
תעלה שוב -
@n0548324403 הסרטון לא טוב..
תעלה שוב -
@n0548324403 דבר ראשון לא מופיע שום שגיאה, אפילו לא עשית...
דבר שני, האפליקציה בצבע אפור בעיקרון זה אומר שזה לא תואם למכשיר... -
@n0548324403 דבר ראשון לא מופיע שום שגיאה, אפילו לא עשית...
דבר שני, האפליקציה בצבע אפור בעיקרון זה אומר שזה לא תואם למכשיר...@שניאור-שמח לכן צילמתי את המסך ככה כדי שיראו את הצבע של האפליקציה
-
@שניאור-שמח לכן צילמתי את המסך ככה כדי שיראו את הצבע של האפליקציה
@n0548324403 לא יודע מה להגיד..
תשאל את המומחים יותר... -
@שניאור-שמח לכן צילמתי את המסך ככה כדי שיראו את הצבע של האפליקציה
@n0548324403 אני עושה לפי מה שאתה כותב אבל לא מצליח אני לא מבין גדול כל מה שעשיתי היה לפי מדריך
-
@n0548324403 אני עושה לפי מה שאתה כותב אבל לא מצליח אני לא מבין גדול כל מה שעשיתי היה לפי מדריך
@n0548324403 אני אשמח אם מישהו יתקשר אלי להסביר לי יותר ברור המס שלי 0553076886
-
@n0548324403 לא יודע מה להגיד..
תשאל את המומחים יותר...@שניאור-שמח אתה יכול להתקשר אלי להסביר לי זה מאוד יעזור לי
-
@שניאור-שמח אתה יכול להתקשר אלי להסביר לי זה מאוד יעזור לי
@n0548324403 זה נראה שהפליקציה לא טובה...
-
@n0548324403 זה נראה שהפליקציה לא טובה...
@שניאור-שמח אולי צריך להתקין אותה ואני לא יודע איך מתקינים
-
@שניאור-שמח אולי צריך להתקין אותה ואני לא יודע איך מתקינים
@n0548324403 היא לא אמורה להיות בצבע הזה..
אז ככה שאם תתקין אותה זה לא יעזור..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות