בקשת מידע | איך מחזירים את ההגדרות
-
@n0548324403 אתה צריך להעביר אותו לנתיב שהיה ידני ולתת הרשאות..
@שניאור-שמח לא הצלחתי להבין מה הכוונה
-
@n0548324403 אתה צריך להעביר אותו לנתיב שהיה ידני ולתת הרשאות..
@שניאור-שמח איך עושים את זה ? אשמח יותר לפירוט כי אני לא כל כך מבין בזה
-
@שניאור-שמח איך עושים את זה ? אשמח יותר לפירוט כי אני לא כל כך מבין בזה
@n0548324403 אתה הולך לאיפה שמחקת את ההגדרות ומעתיק את הקובץ..
אתה צריך לתת הרשאות 755 לתיקייה ובאפליקציה אתה נותן 644..
screen-20240203-193647.mp4 -
@n0548324403 אתה הולך לאיפה שמחקת את ההגדרות ומעתיק את הקובץ..
אתה צריך לתת הרשאות 755 לתיקייה ובאפליקציה אתה נותן 644..
screen-20240203-193647.mp4@שניאור-שמח לא מצליח להבין . מה זה הרשאות 644 ואיפה נותנים את זה
-
@שניאור-שמח לא מצליח להבין . מה זה הרשאות 644 ואיפה נותנים את זה
@n0548324403 כתב בבקשת מידע | איך מחזירים את ההגדרות:
@שניאור-שמח לא מצליח להבין . מה זה הרשאות 644 ואיפה נותנים את זה
-
@n0548324403 אתה הולך לאיפה שמחקת את ההגדרות ומעתיק את הקובץ..
אתה צריך לתת הרשאות 755 לתיקייה ובאפליקציה אתה נותן 644..
screen-20240203-193647.mp4@שניאור-שמח ניסיתי לא מצליח כותב לי לי ארור error
-
@שניאור-שמח ניסיתי לא מצליח כותב לי לי ארור error
@n0548324403 תשלח צילומסך
-
@n0548324403 תשלח צילומסך
-
@n0548324403 תשלח צילומסך
@שניאור-שמח אני בטוח שזה קל להחזיר אבל בגלל שאני לא מבין בזה לכן זה קשה אם תוכל להסביר לי בטלפון זה יפתור את הבעיה אבל רק אם תוכל אני יעריך את זה המס שלי 0553076886 תודה רבה
-
@n0548324403 התמונה נחסמה לי..
או שתשלח סרטון מסך או שתשלח את דחוס.. -
@שניאור-שמח אני בטוח שזה קל להחזיר אבל בגלל שאני לא מבין בזה לכן זה קשה אם תוכל להסביר לי בטלפון זה יפתור את הבעיה אבל רק אם תוכל אני יעריך את זה המס שלי 0553076886 תודה רבה
-
@n0548324403 התמונה נחסמה לי..
או שתשלח סרטון מסך או שתשלח את דחוס..@שניאור-שמח !)אני לא יודע איך מעלים סרטון
-
@שניאור-שמח !)אני לא יודע איך מעלים סרטון
-
@שניאור-שמח !)אני לא יודע איך מעלים סרטון
@n0548324403 אותו מקום שאתה מעלה תמונה..
-
@n0548324403 אותו מקום שאתה מעלה תמונה..
-
@שניאור-שמח
יותר נכון במקום ליד@פראירי אפשר גם וגם
-
@פראירי אפשר גם וגם
-
@פראירי אפשר גם וגם
-
@n0548324403 הסרטון לא טוב..
תעלה שוב -
@n0548324403 הסרטון לא טוב..
תעלה שוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

