שמירת פייתון באמצע עבודה
-
@chv מה שאמרת שאפשר להריץ שורה א' או מה שמסומן עובד רק בפייתון שבו צריך רק Interpreter אבל בשפות שצריך מהדר אי אפשר
@chv אמר בשמירת פייתון באמצע עבודה:
@shloimy כן כמובן.. (לא רק פייתון כמובן גם node, ו-nodejs ו .NET (כגון קבצי batch) וps ועוד כל השפות שלא צריכות אלף שורות מעצבנות)
צודק בגלל זה כתבתי
שבו צריך רק Interpreter
בעצם זה מתחלק לשפות שמתקמפלות לשפת מכונה (c++ c וכד') ושפות שרק מתפרשות בזמן ריצה(python java וכד') הראשונות צריכות לעבור קימפול כדי שיעבוד {המעלה פחות התרסקות בזמן ריצה מבעיות תחביריות הקומפיילר כבר יזהה בשלב הקימפול} והשניות מתפרשות ע''י Interpreter בזמן ריצה (אני לא נכנס איך בדיוק ולמה זה כן מתפרש שפת ביניים){שגיאה תחבירית פשוטה תתגלה רק בזמן ריצה}
-
@chv אמר בשמירת פייתון באמצע עבודה:
@shloimy כן כמובן.. (לא רק פייתון כמובן גם node, ו-nodejs ו .NET (כגון קבצי batch) וps ועוד כל השפות שלא צריכות אלף שורות מעצבנות)
צודק בגלל זה כתבתי
שבו צריך רק Interpreter
בעצם זה מתחלק לשפות שמתקמפלות לשפת מכונה (c++ c וכד') ושפות שרק מתפרשות בזמן ריצה(python java וכד') הראשונות צריכות לעבור קימפול כדי שיעבוד {המעלה פחות התרסקות בזמן ריצה מבעיות תחביריות הקומפיילר כבר יזהה בשלב הקימפול} והשניות מתפרשות ע''י Interpreter בזמן ריצה (אני לא נכנס איך בדיוק ולמה זה כן מתפרש שפת ביניים){שגיאה תחבירית פשוטה תתגלה רק בזמן ריצה}
-
@shloimy אמר בשמירת פייתון באמצע עבודה:
{שגיאה תחבירית פשוטה תתגלה רק בזמן ריצה}
או שיש לך עורך טקסט טוב, שמתריע לך על שגיאות סינטקס בזמן אמת, כשאתה כותב את הקוד.
-
@chv אמר בשמירת פייתון באמצע עבודה:
או שיש לך עורך טקסט טוב, שמתריע לך על שגיאות סינטקס בזמן אמת, כשאתה כותב את הקוד.
צודק אבל רק בשגיאות תחביריות פשוטות אבל יש עוד מעלות וחסרונות לכאן ולכאן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות