בירור | איך פותחים קובץ exe
-
-
-
@gogo נראה בצילומסך שהעלת שעובד טוב (לא יודע איך להשתמש בתוכנה, אבל נראה שהיא נפתחת כמו שצריך).
לגבי מק - EXE לא אמור לעבוד בו -
@מישהו12 לגבי מק - EXE לא אמור לעבוד בו
כן אני יודע אבל אני צריך את הכתובות של אדובי בפנים ואני לא יודע איך להגיע אליהם. אא״כ הוא לא שם שם את הכתובות ועשה טכניקה אחרת לחסום את אדובי?
@gogo כתב בבירור | איך פותחים קובץ exe:
אבל אני צריך את הכתובות של אדובי בפנים ואני לא יודע איך להגיע אליהם.
מי אומר שזה כתובת URL אולי זה IP ואולי זה בכלל כתובת לשרת מסויים שלשם הוא מתחבר ומוריד כתוב/ות משם
בקיצור הדרך שאתה מנסה בכלל לא מחייב שאתה בכיוון הנכון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
ך: