בעיה | אתחול טאבלט של Onda, איך מאתחלים?
-
יש לי טאבלט של חברת Onda ואיני זוכר את הסיסמא, לכן אני צריך לאפס אותו
אבל כשאני פותח את ההגדרות בהפעלה, מופיעים לי האפשרויות הבאות

ובשביל לבחור באחד מהם אני צריך ללחוץ על כפתור ההפעלה
הבעיה היא שכשאני לוחץ עליו (בין לחיצה ארוכה בין קצרה ובין עם לחצן השמע, הוא לא בוחר כלום אלא רק מכבה את המסך.
אשמח לעזרה
תודה -
יש לי טאבלט של חברת Onda ואיני זוכר את הסיסמא, לכן אני צריך לאפס אותו
אבל כשאני פותח את ההגדרות בהפעלה, מופיעים לי האפשרויות הבאות

ובשביל לבחור באחד מהם אני צריך ללחוץ על כפתור ההפעלה
הבעיה היא שכשאני לוחץ עליו (בין לחיצה ארוכה בין קצרה ובין עם לחצן השמע, הוא לא בוחר כלום אלא רק מכבה את המסך.
אשמח לעזרה
תודה -
@משחזר-מידע בתמונה פה אמנם לא
אבל בריבוע העליון מתחת סמל האנדרואיד
יש לי אפשרות על ידי לחצני השמע להזיז מאפשרות לאפשרות ואחד מהם הוא שחזור
אבל כמו שאמרתי, בשביל לבחור בזה אני צריך ללחוץ על לחצן ההפעלה, אבל זה רק מכבה את המסך ולא בוחר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות