בקשה | דרייבר למדפסת ישנה
-
דרוש לי דרייבר / תוכנה עבור מדפסת ממש ישנה של חברת gestetner דגם MP 2851
גיגלתי ולא הצלחתי למצוא
תודה מראש לעוזרים והמסייעים -
דרוש לי דרייבר / תוכנה עבור מדפסת ממש ישנה של חברת gestetner דגם MP 2851
גיגלתי ולא הצלחתי למצוא
תודה מראש לעוזרים והמסייעים@איסתרק-השלישי גיגלתי וכן הצלחתי למצוא
https://www.drvhub.net/devices/printers/gestetner/mp-2851
תבדוק אתה את אמינותת האתר\קובץ מבחינת ווירוסים -
@איסתרק-השלישי גיגלתי וכן הצלחתי למצוא
https://www.drvhub.net/devices/printers/gestetner/mp-2851
תבדוק אתה את אמינותת האתר\קובץ מבחינת ווירוסים@מוטי-זהב וואו, דבר ראשון תודה.
דבר שני - חסום לי בהגדרות קהילה
יש לך אפשרות להוריד ולשלוח? -
@מוטי-זהב וואו, דבר ראשון תודה.
דבר שני - חסום לי בהגדרות קהילה
יש לך אפשרות להוריד ולשלוח? -
@מוטי-זהב וזה הדרייבר בלי קובץ מתקין
gestetner-mp-2851-1687661.zip@מוטי-זהב אני לא מצליח עם קובץ ההתקנה, ובתיקייה יש 625 קבצים וכמה עשרות תיקיות
איך אני יודע למה לגשת? -
@מוטי-זהב אני לא מצליח עם קובץ ההתקנה, ובתיקייה יש 625 קבצים וכמה עשרות תיקיות
איך אני יודע למה לגשת?@איסתרק-השלישי אני לא רוצה לנסות להתקין את זה אצלי
אבל לדעתי תחלץ את הקובץ ואז תלחץ על הקובץ התקנה שיש שם

-
@איסתרק-השלישי אני לא רוצה לנסות להתקין את זה אצלי
אבל לדעתי תחלץ את הקובץ ואז תלחץ על הקובץ התקנה שיש שם

@מוטי-זהב ניסיתי, זו אותה בעיה של הקובץ הראשון.
הוא מחזיר שגיאה 418 כנראה הוא מנסה להתחבר לרשת ונחסם בנטפרי


שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות