להורדה | תרגום גוגל לאנדרואיד ללא רוט
-
@אפרים-ד תודה רבה ואז מה לעשות
-
@אפרים-ד תודה רבה ואז מה לעשות
@עם-ישראל-חיי תראה מה שכתוב למעלה!
-
@עם-ישראל-חיי תראה מה שכתוב למעלה!
@אפרים-ד לחלץ אני חלצתי לפני והחילוץ לא עבד
-
@אפרים-ד לחלץ אני חלצתי לפני והחילוץ לא עבד
@עם-ישראל-חיי עם zarchiver
-
@עם-ישראל-חיי עם zarchiver
@אפרים-ד עכשיו אנסה איתו תודה על הקבצים על המחלץ ועל התגובות



-
@עם-ישראל-חיי עם zarchiver
@אפרים-ד

לא עובד
-
@אפרים-ד

לא עובד
@עם-ישראל-חיי כולם באותה תיקייה?
אתה אמור להיכנס לראשון - 001 -
@עם-ישראל-חיי כולם באותה תיקייה?
אתה אמור להיכנס לראשון - 001@אפרים-ד תוכל להסביר לי קצת יותר?

-
@עם-ישראל-חיי כולם באותה תיקייה?
אתה אמור להיכנס לראשון - 001@אפרים-ד הוא עובד (זה האפליקציה)
-
@אפרים-ד הוא עובד (זה האפליקציה)
@עם-ישראל-חיי ראית שם 3 דברים?
-
@עם-ישראל-חיי ראית שם 3 דברים?
@אפרים-ד 1.האפליקצייה
-
@אפרים-ד 1.האפליקצייה
@עם-ישראל-חיי אתה אמור לראות שם את כל ה3 דברים אם אתה בzarchiver
-
@עם-ישראל-חיי אתה אמור לראות שם את כל ה3 דברים אם אתה בzarchiver
@אפרים-ד עכשיו ראיתי עוד קובץ

-
@אפרים-ד עכשיו ראיתי עוד קובץ

@עם-ישראל-חיי אתה רואה גם העתק.apk
-
@עם-ישראל-חיי אתה רואה גם העתק.apk
@אפרים-ד כן

ודרך אגב אין לי תקיה כזאת-copy
באחסון פנימי -
@אפרים-ד כן

ודרך אגב אין לי תקיה כזאת-copy
באחסון פנימי@עם-ישראל-חיי תייצר תיקייה בשם copy כזאת בתוך האחסון פנימי! תכניס שמה כל מה שיש בזיפ שבתמונה אחד לפני האחרונה!
-
@עם-ישראל-חיי תייצר תיקייה בשם copy כזאת בתוך האחסון פנימי! תכניס שמה כל מה שיש בזיפ שבתמונה אחד לפני האחרונה!
-
איך אני גורם לאפליקציה שתקלוט ששמתי נתונים?
-
איך אני גורם לאפליקציה שתקלוט ששמתי נתונים?
@עם-ישראל-חיי העתקתי מה עכשיו

-
@אפרים-ד ודרך אגב אם רק 001 זה מה שצריך למה כל השאר

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות