עזרה חיבור שני מסכים כאחד
-
@A0533057932 משב ישן יש לו את היציאה שהזכרתי ועוד יציאות של יו אס בי ויציאה של יו אס בי רחבה כזו וזהו
@AVIVI תעלה תמונה
-
@AVIVI תעלה תמונה
@A0533057932 תודה רבה אבל אין לי אופצייה לזה כעת
-
@AVIVI אמר בעזרה חיבור שני מסכים כאחד:
נייד
אם זה מחשב נייד
נראה לי כמו שאמר @חיים-כהן-1 אתה פשוט מחבר את המסך הנוסף ליציאה שיש שם וזהו
זה היעוד של היציאה הזאת לחבר עוד מסך ועם אפשרות לעשות שכפל או הרחב -
@AVIVI אמר בעזרה חיבור שני מסכים כאחד:
נייד
אם זה מחשב נייד
נראה לי כמו שאמר @חיים-כהן-1 אתה פשוט מחבר את המסך הנוסף ליציאה שיש שם וזהו
זה היעוד של היציאה הזאת לחבר עוד מסך ועם אפשרות לעשות שכפל או הרחב -
@AVIVI איזה מחשב יש לך אני חותר בשאלה לאיז ממקשי הF יעשו לך את זה אצלי בלנובו זה F10
@חיים-כהן-1 חברת ACER
-
@חיים-כהן-1 חברת ACER
-
@1divid זה בדיוק מה שאני כתבתי רק שאצלך זה באנגלית
@חיים-כהן-1 אמר בעזרה חיבור שני מסכים כאחד:
@AVIVI תעשה עכבר ימני על שלחן עבודה ואז הגדרות תצוגה שם אמור להיות האופציה
בווינדוס 7 נראה לי זה רוזולצית מסך -
@1divid זה בדיוק מה שאני כתבתי רק שאצלך זה באנגלית
@חיים-כהן-1 אמר בעזרה חיבור שני מסכים כאחד:
@AVIVI תעשה עכבר ימני על שלחן עבודה ואז הגדרות תצוגה שם אמור להיות האופציה
בווינדוס 7 נראה לי זה רוזולצית מסך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות