המלצה | ווינדוס למחשים חלשים
-
עם מערכת ההפעלה Windows, מגיעים דברים רבים שאינם בהכרח נצרכים, המכבידים מאוד על מחשבים פשוטים וישנים.
מצאתי תוכנה שפותרת את זה:
https://ameliorated.io/
חינמי רשמית, ללא פריצה.
מסיר כל פריט שאינו נצרך, נותן שליטה בעדכונים, מפחית משמעותית את צריכת הRAM.
מורידים תוכנה שנותנת לצמצם את הווינדוס
ואז ה revi os זה בעצם סט של פקודות שמצמצמות מה שהם חושבים שאפשר לצמצם.
סרטון הדרכה בעברית https://youtu.be/stM3jOuZIWU פתוח בנטפרי. -
עם מערכת ההפעלה Windows, מגיעים דברים רבים שאינם בהכרח נצרכים, המכבידים מאוד על מחשבים פשוטים וישנים.
מצאתי תוכנה שפותרת את זה:
https://ameliorated.io/
חינמי רשמית, ללא פריצה.
מסיר כל פריט שאינו נצרך, נותן שליטה בעדכונים, מפחית משמעותית את צריכת הRAM.
מורידים תוכנה שנותנת לצמצם את הווינדוס
ואז ה revi os זה בעצם סט של פקודות שמצמצמות מה שהם חושבים שאפשר לצמצם.
סרטון הדרכה בעברית https://youtu.be/stM3jOuZIWU פתוח בנטפרי. -
@עומר
אם מדובר במחשב לאברך שרק צריך וורד ובר אילן. אישית פשוט הייתי מתקין לו ווינדוס 7 (ויש פה בפורום התקנה של וורד מתקדם עבור ווינדוס 7).
צריך לשים לב שאנטי וירוס בווינדוס 7 לא משהו. אז לדאוג לזה ג"כ.אישית פשוט הייתי מתקין לו ווינדוס 7 (ויש פה בפורום התקנה של וורד מתקדם עבור ווינדוס 7).
גם אם כן סתם אני רוצה לדעת האם הדבר הזה בטוח או מתכון לבעיות.
אם מדובר במחשב לאברך שרק צריך וורד ובר אילן... צריך לשים לב שאנטי וירוס בווינדוס 7 לא משהו. אז לדאוג לזה ג"כ.
אברך סתם שצריך רק וורד ובר אילן לא אמור להתחבר לרשת ולקבל וירוסים [רק להזהר מכוננים חיצונים שתמיד כדאי להיזהר].
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות