דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. בעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?

בעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
26 פוסטים 7 כותבים 1.1k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • M מנותק
    M מנותק
    mbst
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי mbst
    #1

    שלום וברכה
    יש לי מכשיר ישן נוקיה c2 מלפני כמה שנים הקוד אבטחה (5 ספרות)
    יש מה לעשות? לשחזר הגדרות? לפרמט..?
    תודה מראש!

    ל אלישיא 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • M mbst

      שלום וברכה
      יש לי מכשיר ישן נוקיה c2 מלפני כמה שנים הקוד אבטחה (5 ספרות)
      יש מה לעשות? לשחזר הגדרות? לפרמט..?
      תודה מראש!

      ל מנותק
      ל מנותק
      לבנימין אמר...
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @mbst ניתן לחבר את הטלפון למחשב ?

      M תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ל לבנימין אמר...

        @mbst ניתן לחבר את הטלפון למחשב ?

        M מנותק
        M מנותק
        mbst
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @לבנימין-אמר כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

        @mbst ניתן לחבר את הטלפון למחשב ?

        כן

        ל תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • M mbst

          @לבנימין-אמר כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

          @mbst ניתן לחבר את הטלפון למחשב ?

          כן

          ל מנותק
          ל מנותק
          לבנימין אמר...
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @mbst תעבור על המדריך הזה
          https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208

          M 3 תגובות תגובה אחרונה
          3
          • ל לבנימין אמר...

            @mbst תעבור על המדריך הזה
            https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208

            M מנותק
            M מנותק
            mbst
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @לבנימין-אמר כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

            @mbst תעבור על המדריך הזה
            https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208

            תודה רבה רבה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ל לבנימין אמר...

              @mbst תעבור על המדריך הזה
              https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208

              M מנותק
              M מנותק
              mbst
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי mbst
              #6

              @לבנימין-אמר כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

              @mbst תעבור על המדריך הזה
              https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208

              יש לכם כבר את תוכנת הצריבה "nokia best"? אם לא תורידו מ||פה.||
              התוכנה כבר לא זמינה להורדה, רק הדרייברים,
              יש דרך להשיג את התוכנה?

              ל 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • M mbst

                @לבנימין-אמר כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                @mbst תעבור על המדריך הזה
                https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208

                יש לכם כבר את תוכנת הצריבה "nokia best"? אם לא תורידו מ||פה.||
                התוכנה כבר לא זמינה להורדה, רק הדרייברים,
                יש דרך להשיג את התוכנה?

                ל מנותק
                ל מנותק
                לבנימין אמר...
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @mbst אני מחפש לך קישור זמין

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • M mbst

                  @לבנימין-אמר כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                  @mbst תעבור על המדריך הזה
                  https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208

                  יש לכם כבר את תוכנת הצריבה "nokia best"? אם לא תורידו מ||פה.||
                  התוכנה כבר לא זמינה להורדה, רק הדרייברים,
                  יש דרך להשיג את התוכנה?

                  ל מנותק
                  ל מנותק
                  לבנימין אמר...
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי לבנימין אמר...
                  #8

                  @mbst כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                  @לבנימין-אמר כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                  @mbst תעבור על המדריך הזה
                  https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208

                  יש לכם כבר את תוכנת הצריבה "nokia best"? אם לא תורידו מ||פה.||
                  התוכנה כבר לא זמינה להורדה, רק הדרייברים,
                  יש דרך להשיג את התוכנה?

                  כרגע אנ מוצא את התוכנה רק כאן
                  https://drive.google.com/file/d/1wPlpwobuNBjuAQfKEPdBimFbM_37fcnQ/view

                  הקישור היחדי שזמין אבל אתה לא צריך את כל החבילה שם אלא רק את התוכנה
                  שציינתי את שמה

                  M 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • ל לבנימין אמר...

                    @mbst כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                    @לבנימין-אמר כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                    @mbst תעבור על המדריך הזה
                    https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208

                    יש לכם כבר את תוכנת הצריבה "nokia best"? אם לא תורידו מ||פה.||
                    התוכנה כבר לא זמינה להורדה, רק הדרייברים,
                    יש דרך להשיג את התוכנה?

                    כרגע אנ מוצא את התוכנה רק כאן
                    https://drive.google.com/file/d/1wPlpwobuNBjuAQfKEPdBimFbM_37fcnQ/view

                    הקישור היחדי שזמין אבל אתה לא צריך את כל החבילה שם אלא רק את התוכנה
                    שציינתי את שמה

                    M מנותק
                    M מנותק
                    mbst
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @לבנימין-אמר
                    תודה רבה רבה!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ל לבנימין אמר...

                      @mbst כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                      @לבנימין-אמר כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                      @mbst תעבור על המדריך הזה
                      https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208

                      יש לכם כבר את תוכנת הצריבה "nokia best"? אם לא תורידו מ||פה.||
                      התוכנה כבר לא זמינה להורדה, רק הדרייברים,
                      יש דרך להשיג את התוכנה?

                      כרגע אנ מוצא את התוכנה רק כאן
                      https://drive.google.com/file/d/1wPlpwobuNBjuAQfKEPdBimFbM_37fcnQ/view

                      הקישור היחדי שזמין אבל אתה לא צריך את כל החבילה שם אלא רק את התוכנה
                      שציינתי את שמה

                      M מנותק
                      M מנותק
                      mbst
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @לבנימין-אמר כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                      @mbst כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                      @לבנימין-אמר כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                      @mbst תעבור על המדריך הזה
                      https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208

                      יש לכם כבר את תוכנת הצריבה "nokia best"? אם לא תורידו מ||פה.||
                      התוכנה כבר לא זמינה להורדה, רק הדרייברים,
                      יש דרך להשיג את התוכנה?

                      כרגע אנ מוצא את התוכנה רק כאן
                      https://drive.google.com/file/d/1wPlpwobuNBjuAQfKEPdBimFbM_37fcnQ/view

                      הקישור היחדי שזמין אבל אתה לא צריך את כל החבילה שם אלא רק את התוכנה
                      שציינתי את שמה

                      d07ecabf-3ada-44bf-84b7-63ec61a4112b-image.png
                      זה מה שאני רואה בתיקייה שהורדה, איזו תוכנה להתקין?

                      ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • M mbst

                        @לבנימין-אמר כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                        @mbst כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                        @לבנימין-אמר כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                        @mbst תעבור על המדריך הזה
                        https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208

                        יש לכם כבר את תוכנת הצריבה "nokia best"? אם לא תורידו מ||פה.||
                        התוכנה כבר לא זמינה להורדה, רק הדרייברים,
                        יש דרך להשיג את התוכנה?

                        כרגע אנ מוצא את התוכנה רק כאן
                        https://drive.google.com/file/d/1wPlpwobuNBjuAQfKEPdBimFbM_37fcnQ/view

                        הקישור היחדי שזמין אבל אתה לא צריך את כל החבילה שם אלא רק את התוכנה
                        שציינתי את שמה

                        d07ecabf-3ada-44bf-84b7-63ec61a4112b-image.png
                        זה מה שאני רואה בתיקייה שהורדה, איזו תוכנה להתקין?

                        ל מנותק
                        ל מנותק
                        לבנימין אמר...
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @mbst כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                        @לבנימין-אמר כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                        @mbst כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                        @לבנימין-אמר כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                        @mbst תעבור על המדריך הזה
                        https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208

                        יש לכם כבר את תוכנת הצריבה "nokia best"? אם לא תורידו מ||פה.||
                        התוכנה כבר לא זמינה להורדה, רק הדרייברים,
                        יש דרך להשיג את התוכנה?

                        כרגע אנ מוצא את התוכנה רק כאן
                        https://drive.google.com/file/d/1wPlpwobuNBjuAQfKEPdBimFbM_37fcnQ/view

                        הקישור היחדי שזמין אבל אתה לא צריך את כל החבילה שם אלא רק את התוכנה
                        שציינתי את שמה

                        d07ecabf-3ada-44bf-84b7-63ec61a4112b-image.png
                        זה מה שאני רואה בתיקייה שהורדה, איזו תוכנה להתקין?

                        כן את זהמה שאתה עומד עליו ואת הדרייברים למטה.

                        M תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ל לבנימין אמר...

                          @mbst כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                          @לבנימין-אמר כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                          @mbst כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                          @לבנימין-אמר כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                          @mbst תעבור על המדריך הזה
                          https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208

                          יש לכם כבר את תוכנת הצריבה "nokia best"? אם לא תורידו מ||פה.||
                          התוכנה כבר לא זמינה להורדה, רק הדרייברים,
                          יש דרך להשיג את התוכנה?

                          כרגע אנ מוצא את התוכנה רק כאן
                          https://drive.google.com/file/d/1wPlpwobuNBjuAQfKEPdBimFbM_37fcnQ/view

                          הקישור היחדי שזמין אבל אתה לא צריך את כל החבילה שם אלא רק את התוכנה
                          שציינתי את שמה

                          d07ecabf-3ada-44bf-84b7-63ec61a4112b-image.png
                          זה מה שאני רואה בתיקייה שהורדה, איזו תוכנה להתקין?

                          כן את זהמה שאתה עומד עליו ואת הדרייברים למטה.

                          M מנותק
                          M מנותק
                          mbst
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @לבנימין-אמר
                          תודה רבה
                          b9368c2a-2cbf-4b0c-bea6-34197a45b1c9-image.png
                          את 2 אלו?

                          ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • M mbst

                            @לבנימין-אמר
                            תודה רבה
                            b9368c2a-2cbf-4b0c-bea6-34197a45b1c9-image.png
                            את 2 אלו?

                            ל מנותק
                            ל מנותק
                            לבנימין אמר...
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @mbst גם

                            M תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ל לבנימין אמר...

                              @mbst גם

                              M מנותק
                              M מנותק
                              mbst
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @לבנימין-אמר כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                              @mbst גם

                              תודה רבה!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ל לבנימין אמר...

                                @mbst תעבור על המדריך הזה
                                https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208

                                M מנותק
                                M מנותק
                                mbst
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @לבנימין-אמר כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                                @mbst תעבור על המדריך הזה
                                https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208

                                אני לא מצליח..
                                בשלב הזה שהוא אומר לחבר את המכשיר כשהוא מכובה:
                                edea7375-8b5a-470a-bb9a-40d5241b01c4-image.png
                                התוכנה לא מגיבה כלום אחרי שאני מחבר את הנוקיה למחשב..

                                לומדעסל פראיריפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • M mbst

                                  @לבנימין-אמר כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                                  @mbst תעבור על המדריך הזה
                                  https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208

                                  אני לא מצליח..
                                  בשלב הזה שהוא אומר לחבר את המכשיר כשהוא מכובה:
                                  edea7375-8b5a-470a-bb9a-40d5241b01c4-image.png
                                  התוכנה לא מגיבה כלום אחרי שאני מחבר את הנוקיה למחשב..

                                  לומדעסל מנותק
                                  לומדעסל מנותק
                                  לומדעס
                                  מדריכים עימוד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @mbst הטלפון פתוח ? אם כן תחבר אותו על מצב מוד משה כזה. ואז תפתח את התוכנה ותעלה צילום

                                  2israel.israeli@gmail.com

                                  M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • M mbst

                                    @לבנימין-אמר כתב בבעיה | שכחתי קוד אבטחה בנוקיה c2 , האם יש פתרון?:

                                    @mbst תעבור על המדריך הזה
                                    https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208

                                    אני לא מצליח..
                                    בשלב הזה שהוא אומר לחבר את המכשיר כשהוא מכובה:
                                    edea7375-8b5a-470a-bb9a-40d5241b01c4-image.png
                                    התוכנה לא מגיבה כלום אחרי שאני מחבר את הנוקיה למחשב..

                                    פראיריפ מנותק
                                    פראיריפ מנותק
                                    פראירי
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @mbst
                                    הנוקיה מכובה?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • לומדעסל לומדעס

                                      @mbst הטלפון פתוח ? אם כן תחבר אותו על מצב מוד משה כזה. ואז תפתח את התוכנה ותעלה צילום

                                      M מנותק
                                      M מנותק
                                      mbst
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @לומדעס @פראירי
                                      מה הכוונה פתוח או מכובה?
                                      הוא נדלק אבל אין גישה כי הוא מבקש קוד אבטחה ושכחתי אותו..

                                      פראיריפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • M mbst

                                        @לומדעס @פראירי
                                        מה הכוונה פתוח או מכובה?
                                        הוא נדלק אבל אין גישה כי הוא מבקש קוד אבטחה ושכחתי אותו..

                                        פראיריפ מנותק
                                        פראיריפ מנותק
                                        פראירי
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @mbst
                                        הכוונה שאתה צרך לחברו למחשב שהוא כבוי

                                        M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • A מנותק
                                          A מנותק
                                          ay0504137948
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          גש למעבדת טלפונים תוך דקות זה מאופס הם מחליפים גירסא

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר