בקשה | גוגל צאט מבוסס דפדפן
-
@סתם-אחד אין דבר כזה
זה או APK של צאט או APK של דפדפן
אולי תוכל לעשות את זה עם זה
https://mitmachim.top/topic/64627/מדריך-יצירת-אפליקציה-כשרה-לאתר -
@סתם-אחד אין דבר כזה
זה או APK של צאט או APK של דפדפן
אולי תוכל לעשות את זה עם זה
https://mitmachim.top/topic/64627/מדריך-יצירת-אפליקציה-כשרה-לאתר@קינג-קומפיוטר כתב בבקשה | גוגל צאט מבוסס דפדפן:
@סתם-אחד אין דבר כזה
זה או APK של צאט או APK של דפדפן
אולי תוכל לעשות את זה עם זה
https://mitmachim.top/topic/64627/מדריך-יצירת-אפליקציה-כשרה-לאתרזה מה שהתכוונתי אני מנסה ממש תודה
זה ירד לי בנטפרי? -
@קינג-קומפיוטר כתב בבקשה | גוגל צאט מבוסס דפדפן:
@סתם-אחד אין דבר כזה
זה או APK של צאט או APK של דפדפן
אולי תוכל לעשות את זה עם זה
https://mitmachim.top/topic/64627/מדריך-יצירת-אפליקציה-כשרה-לאתרזה מה שהתכוונתי אני מנסה ממש תודה
זה ירד לי בנטפרי?@סתם-אחד נראה לי שכן, למה שלא תנסה?
-
@סתם-אחד נראה לי שכן, למה שלא תנסה?
@קינג-קומפיוטר כתב בבקשה | גוגל צאט מבוסס דפדפן:
@סתם-אחד נראה לי שכן, למה שלא תנסה?
משום מה זה מוריד אבל זה לא עובד לי בטלפון
-
@קינג-קומפיוטר כתב בבקשה | גוגל צאט מבוסס דפדפן:
@סתם-אחד נראה לי שכן, למה שלא תנסה?
משום מה זה מוריד אבל זה לא עובד לי בטלפון
@סתם-אחד איזה טלפון? יש עליו סינון?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות