בירור | סיסמת וויפיי בנטסטיק
-
האם אפשר לעשות סיסמת וויפיי בנטסטיק עם מסך דווקא (באופן כללי לאו דווקא משהו מסויים) כלומר אלחוטי או אפשר גם בנטסטיק יו אס בי עם וויפיי
-
@EBA למשל בזה נראה לך שאפשר?
https://a.aliexpress.com/_oCWb9pq@אגסי
כל נטסטיק שיש בו ווייפיי מגיע עם סיסמא לזה...
בד"כ יש מדבקה מאחורה (לפעמים מתחת למכסה) שכתוב בה את הסיסמא (WIFI KEY).
לשינוי הסיסמא ועוד כל מיני אפשרויות והגדרות אחרות נכנסים בדפדפן לכתובת שמופיעה כ-IP. (192.168.1.1 וכדו')
כמובן שהנטסטיק צריך להיות מחובר למחשב בשעת הכניסה... -
@EBA למשל בזה נראה לך שאפשר?
https://a.aliexpress.com/_oCWb9pq@אגסי כתב בבירור | סיסמת וויפיי בנטסטיק:
@EBA למשל בזה נראה לך שאפשר?
https://a.aliexpress.com/_oCWb9pqכתוב שם במפורש שכן.
אגב, לא נראה אמין שזה 5G -
@אגסי כתב בבירור | סיסמת וויפיי בנטסטיק:
@EBA למשל בזה נראה לך שאפשר?
https://a.aliexpress.com/_oCWb9pqכתוב שם במפורש שכן.
אגב, לא נראה אמין שזה 5G -
@אגסי כתב בבירור | סיסמת וויפיי בנטסטיק:
@EBA למשל בזה נראה לך שאפשר?
https://a.aliexpress.com/_oCWb9pqכתוב שם במפורש שכן.
אגב, לא נראה אמין שזה 5G
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות