בעיה | מסך שגיאה בהפעלת המחשב
-
אני מנסה להפעיל את ווינדוס, מקבל את המסך הבא:

מחוסר סבלנות, התקנתי את ווינדוס 10 מחדש דרך דיסק אונקי, כל השלבים עברו חלק, וזה לא הועיל... המסך הזה חזר.
אשמח לעזרתכם... -
@ישראל-142 לא. זה ישן מאוד. בערך דור 6
-
אני מנסה להפעיל את ווינדוס, מקבל את המסך הבא:

מחוסר סבלנות, התקנתי את ווינדוס 10 מחדש דרך דיסק אונקי, כל השלבים עברו חלק, וזה לא הועיל... המסך הזה חזר.
אשמח לעזרתכם... -
@משה-מזרחי
התקנתי את זה עם דיסק אונקי שהורדתי מהאתר שלהם
זו האופציה שבחרתי:

-
@משה-מזרחי
התקנתי את זה עם דיסק אונקי שהורדתי מהאתר שלהם
זו האופציה שבחרתי:

-
@עומר
אז אם התקנת ווינדוס 10 אז אולי תכתוב הערה ליד התמונה
עריכה: התמונה עודכנה לווינדוס 10@ישראל-142 מטפל בזה. תודה. אבל שם לב להודעה הבאה


-
@משה-מזרחי
התקנתי את זה עם דיסק אונקי שהורדתי מהאתר שלהם
זו האופציה שבחרתי:

@ישראל-142 @משה-מזרחי אני מזכיר, המסך הזה הגיע עוד טרם האיפוס שלי... אל תתמקדו באיפוס
-
@ישראל-142 @משה-מזרחי אני מזכיר, המסך הזה הגיע עוד טרם האיפוס שלי... אל תתמקדו באיפוס
-
@משה-מזרחי כן. לפני וגם אחרי התקנה נקייה
-
@משה-מזרחי כן. לפני וגם אחרי התקנה נקייה
-
@ישראל-142 דווקא בBIOS? כי ההקנה עברה חלק... מצאתי את "כונן 0" מוכן לשימוש
בכל אופן נראה שכן...
-
@ישראל-142 דווקא בBIOS? כי ההקנה עברה חלק... מצאתי את "כונן 0" מוכן לשימוש
בכל אופן נראה שכן...
-
@ישראל-142 זה boot menu

-
@ישראל-142 זה boot menu

-
@עומר
המערכת הפעלה נראית תקינה
אבל צריך לשנות את ההגדרה של הבוט מ-Legacy ל-UEFI
בשורה האחרונה שסימנתי זה יכול לפתור את הבעיה
כי בתמונה רואים שזה מוגדר במצב הלא נכון, התקנות ישנות של מערכות הפעלה היו עובדים בשיטה הזאת.@ישראל-142 אלוף אתה, המחשב הישיש חזר לפעולה. זו אכן היתה הבעיה!!
תודה רבה! ותודה גם ל@משה-מזרחי על העזרה. -
@ישראל-142 אלוף אתה, המחשב הישיש חזר לפעולה. זו אכן היתה הבעיה!!
תודה רבה! ותודה גם ל@משה-מזרחי על העזרה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות