בקשת מידע | כמה שאלות באילוסטרייטור. -גרפיקאי מתחיל מינוס
-
@יש-שדה כתב בבקשת מידע | כמה שאלות באילוסטרייטור. -גרפיקאי מתחיל מינוס:
@דנבו כשנכנסתי לתוכנה הגדרתי גודל עשיתי הכל כמו שצריך.
התוכנה פשוט לא מיועדת לשלטים.
בהתחלה ניסיתי בוורד, אבל שם הם נותנים רק גדלים של מסמכים סטנדרטיים.
שלט טעמי המקרא זינגר.pub
הבעיה היא שפה באמת לא ידעתי איך להגדיר כלוםעשו המון שלטים בתוכנה זה תוכנה שמיועדת לכל סוגי הדפוס
אתה בוחר איזה גודל שאתה רוצה וזה מייצא לך בגודל הזה

-
@דנבו אח שלי. לא נעים לי לטרטר את כולם.
אני סך הכל סיפרתי את המסע שלי.
הסברתי למה אני מטרטר אתכם.
וההסבר היה ש"בתוכנות אחרות" לא הצלחתי לעשות גודל.
באילוסטרייטור אפשר, ורק לכן פניתי אליכם.@יש-שדה כתב בבקשת מידע | כמה שאלות באילוסטרייטור. -גרפיקאי מתחיל מינוס:
באילוסטרייטור אפשר, ורק לכן פניתי אליכם.
מצטער
באילוס אני לא מבין יותר מידי
רק ציינתי שזה אפשרי באינדיזיין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות