בירור | WSA לא נותן לי להתקין מה ניתן לעשות?
-
@דובי-ג
תפתח את הגדרות מתקדמות בWSA
תפעיל מצב מפתח ותכבה ותדליק שוב
ואז יקפוץ הודעה האם לאשר ניפוי באגים למחשב זה
תלחץ אישור תמיד
ובעז"ה יעבוד -
@פראירי כתב בבירור | WSA לא נותן לי להתקין מה ניתן לעשות?:
@דובי-ג
תפתח את הגדרות מתקדמות בWSA
תפעיל מצב מפתח ותכבה ותדליק שוב
ואז יקפוץ הודעה האם לאשר ניפוי באגים למחשב זה
תלחץ אישור תמיד
ובעז"ה יעבוד
זאת התגובה כאשר עשיתי את מה שאמרת... -
@פראירי מעניין כעת בדקתי בנהל אפליקציות ושם בפרטי אפליקציות זה מופיע וניתן להיכנס לאפליקציה...
-
@דובי-ג
אבל עכשיו אין לך אפשרות לשים קיצור דרך בשולחן העבודה
האפליקצייה שהתקנת נפתחת רגיל והכל עובד?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
