בעיה | מקלדת עושה בעיות
-
-
@ejay כתב בבעיה | מקלדת עושה בעיות:
@aiib
לא משנה יש anti-keylogger
שגורמים לבעייה הזאתאם אני מבין נכון 'אנטי' זה אנטי וירוס לבעיה הזו.
ESET לא מספיק?
לה זה קורה רק בדפדפן? -
היה לי במחשב תוכנת תרגום של qtranslate ביחד עם תוכנת מאקרו MacroRecorder
השבתתי את שניהם וכעת הבעיה לא קיימת!
מישהו יכול להסביר ממה זה נובע בדיוק? למצוא פתרון?@chv אתה הפנית אותי לתוכנות האלו... יש פתרון?...
-
@aiib כתב בבעיה | מקלדת עושה בעיות:
מישהו יכול להסביר ממה זה נובע בדיוק?
דיי כתבת ממה זה נובע, לא?
כנראה היה מוגדר לך איזה מאקרו לא נכון ב-MacroRecorder. או שהתוכנה הזאת נדפקה. או ש-qTranslate נדפקה. או משהו כזה. -
@chv כתב בבעיה | מקלדת עושה בעיות:
כנראה היה מוגדר לך איזה מאקרו לא נכון ב-MacroRecorder. או שהתוכנה הזאת נדפקה. או ש-qTranslate נדפקה. או משהו כזה.
המאקרו הוא שלך....
נדפקה? רק אצלי? ומה יש לעשות? להתקין מחדש יעזור?@aiib כתב בבעיה | מקלדת עושה בעיות:
המאקרו הוא שלך
רק עכשיו הבנתי שאתה מדבר על מאקרו שהורדת מהאתר שלי.. (שנים)
העליתי את מכונת הוינדוס מהבוידעם ועשיתי לעצמי עכשיו ניסוי וראיתי שכל מה שכתוב שם עובד עדיין. הורדתי מהלינקים שבאתר, גם qTranslate עבדה לי בסדר, וגם תוכנת המאקרו עם קובץ המאקרו שמצורף.
אז אני לא יודע מה הבעיה אצלך. כנראה המאקרו השתנה, או שהוספת מאקרו אחר, וכו' יכולים להיות כל מיני אפשרויות לחשוב מה קרה.
תבדוק את המאקרואים אצלך ותנסה להבין. תעלה כאן אולי אני יוכל להבין. -
@aiib כתב בבעיה | מקלדת עושה בעיות:
המאקרו הוא שלך
רק עכשיו הבנתי שאתה מדבר על מאקרו שהורדת מהאתר שלי.. (שנים)
העליתי את מכונת הוינדוס מהבוידעם ועשיתי לעצמי עכשיו ניסוי וראיתי שכל מה שכתוב שם עובד עדיין. הורדתי מהלינקים שבאתר, גם qTranslate עבדה לי בסדר, וגם תוכנת המאקרו עם קובץ המאקרו שמצורף.
אז אני לא יודע מה הבעיה אצלך. כנראה המאקרו השתנה, או שהוספת מאקרו אחר, וכו' יכולים להיות כל מיני אפשרויות לחשוב מה קרה.
תבדוק את המאקרואים אצלך ותנסה להבין. תעלה כאן אולי אני יוכל להבין. -
@aiib כתב בבעיה | מקלדת עושה בעיות:
המאקרו הוא שלך
רק עכשיו הבנתי שאתה מדבר על מאקרו שהורדת מהאתר שלי.. (שנים)
העליתי את מכונת הוינדוס מהבוידעם ועשיתי לעצמי עכשיו ניסוי וראיתי שכל מה שכתוב שם עובד עדיין. הורדתי מהלינקים שבאתר, גם qTranslate עבדה לי בסדר, וגם תוכנת המאקרו עם קובץ המאקרו שמצורף.
אז אני לא יודע מה הבעיה אצלך. כנראה המאקרו השתנה, או שהוספת מאקרו אחר, וכו' יכולים להיות כל מיני אפשרויות לחשוב מה קרה.
תבדוק את המאקרואים אצלך ותנסה להבין. תעלה כאן אולי אני יוכל להבין. -
-
@aiib צריך לבדוק איזה HotKey מפעיל אצלך את המאקרו הזה, וגם איזו פעולה קורית ב-qTranslate בתגובה ללחיצה על num 8
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות