בירור | איך עושים שברגע שדיסק אונקי יכנס למחשב הוא יבצע פעילות כול שהיא
-
פשוט יש לי איזה USB של עכבר וברגע שאני מכניס אותו למחשב הוא מפעיל לי מסך ששואל אותי אם אני רוצה להתקין את התוכנה של העכבר אז רציתי לשאול איך עושים את זה בשביל דברים אחרים תודה

@pythoni כוונתך במחשב שלך
או במחשבים של אחרים?
כי זה הדבר הראשון שאנטי וירוסים חוסמיםמה שאתה מחפש נקרא AutoRun
-
@pythoni כוונתך במחשב שלך
או במחשבים של אחרים?
כי זה הדבר הראשון שאנטי וירוסים חוסמיםמה שאתה מחפש נקרא AutoRun
פשוט רציתי לדעת אם אפשר לעשות נגיד דיסק טכנאים בסגנון הזה שאיך שהדיסק יכנס למחשב זה יפעיל למשל קובץ bat שמאפס את הסיסמה ולא יצטרכו את כול הסיבוך שבדיסק טכנאים וכו
-
פשוט רציתי לדעת אם אפשר לעשות נגיד דיסק טכנאים בסגנון הזה שאיך שהדיסק יכנס למחשב זה יפעיל למשל קובץ bat שמאפס את הסיסמה ולא יצטרכו את כול הסיבוך שבדיסק טכנאים וכו
@pythoni כתב בבירור | איך עושים שברגע שדיסק אונקי יכנס למחשב הוא יבצע פעילות כול שהיא:
פשוט רציתי לדעת אם אפשר לעשות נגיד דיסק טכנאים בסגנון הזה שאיך שהדיסק יכנס למחשב זה יפעיל למשל קובץ bat שמאפס את הסיסמה ולא יצטרכו את כול הסיבוך שבדיסק טכנאים וכו
באמת וירוס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות