דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. שיתוף | אפשרויות מקשים שימושיות

שיתוף | אפשרויות מקשים שימושיות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
5 פוסטים 3 כותבים 219 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ס מנותק
    ס מנותק
    סתם יהודי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי סתם יהודי
    #1

    רציתי לשתף עם הציבור (ושהציבור ישתף אותי) בקיצורי מקשים שמשמשים אותי ביום יום (ווינדוס 10), אבל בדגש על לא כאלה שמחליפים את הדרך הרגילה (Alt + F4 = סגירת חלון וכדו', שלא עוזרים לאף אחד חוץ ממי שאין לו עכבר..), אלא יותר "אפשרויות מקשים",

    1. win + shift + s = צילום מסך
    2. win + alt + r = הסרטת מסך
    3. win + g+ r = הפסקת הסרטת מסך
    4. ctrl + shift + t = שחזור של כרטיסיה שסגרתם (לחיצה נוספת - הקודמת וכו')
    5. win + v = גישה ל 10 העתקות טקסט / צילומי מסך אחרונים
    6. ctrl + shift + esc = מנהל המשימות
    7. win + L נעילת המחשב
    8. ctrl + f = חיפוש בדפדפן / אקסל וכדו'
    9. ctrl + a = בחירת כל הקבצים / טקסט בעמוד
      אשמח שהציבור ירחיב את הרשימה לתועלת כולנו, תודה.
    מישהו12מ א 2 תגובות תגובה אחרונה
    3
    • ס סתם יהודי

      רציתי לשתף עם הציבור (ושהציבור ישתף אותי) בקיצורי מקשים שמשמשים אותי ביום יום (ווינדוס 10), אבל בדגש על לא כאלה שמחליפים את הדרך הרגילה (Alt + F4 = סגירת חלון וכדו', שלא עוזרים לאף אחד חוץ ממי שאין לו עכבר..), אלא יותר "אפשרויות מקשים",

      1. win + shift + s = צילום מסך
      2. win + alt + r = הסרטת מסך
      3. win + g+ r = הפסקת הסרטת מסך
      4. ctrl + shift + t = שחזור של כרטיסיה שסגרתם (לחיצה נוספת - הקודמת וכו')
      5. win + v = גישה ל 10 העתקות טקסט / צילומי מסך אחרונים
      6. ctrl + shift + esc = מנהל המשימות
      7. win + L נעילת המחשב
      8. ctrl + f = חיפוש בדפדפן / אקסל וכדו'
      9. ctrl + a = בחירת כל הקבצים / טקסט בעמוד
        אשמח שהציבור ירחיב את הרשימה לתועלת כולנו, תודה.
      מישהו12מ מנותק
      מישהו12מ מנותק
      מישהו12
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @סתם-יהודי כתב בשיתוף | אפשרויות מקשים שימושיות:

      win + v = גישה ל 10 העתקות טקסט / צילומי מסך אחרונים

      רק אם הפעלת מראש את האופציה
      bf9a305e-4735-48bf-bfff-83d89b89c46a-image.png

      @סתם-יהודי כתב בשיתוף | אפשרויות מקשים שימושיות:

      win + shift + s = צילום מסך

      גם מקש prtsc
      עושה אותו דבר

      הבלוג שלי
      https://aiv-dev.com/he-IL/

      ס תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • מישהו12מ מישהו12

        @סתם-יהודי כתב בשיתוף | אפשרויות מקשים שימושיות:

        win + v = גישה ל 10 העתקות טקסט / צילומי מסך אחרונים

        רק אם הפעלת מראש את האופציה
        bf9a305e-4735-48bf-bfff-83d89b89c46a-image.png

        @סתם-יהודי כתב בשיתוף | אפשרויות מקשים שימושיות:

        win + shift + s = צילום מסך

        גם מקש prtsc
        עושה אותו דבר

        ס מנותק
        ס מנותק
        סתם יהודי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי סתם יהודי
        #3

        @מישהו12 טוב לדעת, תודה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ס סתם יהודי

          רציתי לשתף עם הציבור (ושהציבור ישתף אותי) בקיצורי מקשים שמשמשים אותי ביום יום (ווינדוס 10), אבל בדגש על לא כאלה שמחליפים את הדרך הרגילה (Alt + F4 = סגירת חלון וכדו', שלא עוזרים לאף אחד חוץ ממי שאין לו עכבר..), אלא יותר "אפשרויות מקשים",

          1. win + shift + s = צילום מסך
          2. win + alt + r = הסרטת מסך
          3. win + g+ r = הפסקת הסרטת מסך
          4. ctrl + shift + t = שחזור של כרטיסיה שסגרתם (לחיצה נוספת - הקודמת וכו')
          5. win + v = גישה ל 10 העתקות טקסט / צילומי מסך אחרונים
          6. ctrl + shift + esc = מנהל המשימות
          7. win + L נעילת המחשב
          8. ctrl + f = חיפוש בדפדפן / אקסל וכדו'
          9. ctrl + a = בחירת כל הקבצים / טקסט בעמוד
            אשמח שהציבור ירחיב את הרשימה לתועלת כולנו, תודה.
          א מנותק
          א מנותק
          אבאלה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @סתם-יהודי
          win + k = חיבור מהיר למכשירי בלוטוס מותאמים
          win + . (ץ) = אימוג'ים
          ctrl + r = רענון עמוד
          ctrl + z = ביטול פעולה אחרונה
          ctrl + y = ביטול של הביטול פעולה אחרונה

          מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א אבאלה

            @סתם-יהודי
            win + k = חיבור מהיר למכשירי בלוטוס מותאמים
            win + . (ץ) = אימוג'ים
            ctrl + r = רענון עמוד
            ctrl + z = ביטול פעולה אחרונה
            ctrl + y = ביטול של הביטול פעולה אחרונה

            מישהו12מ מנותק
            מישהו12מ מנותק
            מישהו12
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @אבאלה כתב בשיתוף | אפשרויות מקשים שימושיות:

            ctrl + r = רענון עמוד

            לא עובד לי.
            מכיר את זה בF5.

            הבלוג שלי
            https://aiv-dev.com/he-IL/

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0

            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

            הרשמה התחברות

            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • חוקי הפורום
            • פופולרי
            • לא נפתר
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום
            • צור קשר