שיתוף | אפשרויות מקשים שימושיות
-
רציתי לשתף עם הציבור (ושהציבור ישתף אותי) בקיצורי מקשים שמשמשים אותי ביום יום (ווינדוס 10), אבל בדגש על לא כאלה שמחליפים את הדרך הרגילה (Alt + F4 = סגירת חלון וכדו', שלא עוזרים לאף אחד חוץ ממי שאין לו עכבר..), אלא יותר "אפשרויות מקשים",
- win + shift + s = צילום מסך
- win + alt + r = הסרטת מסך
- win + g+ r = הפסקת הסרטת מסך
- ctrl + shift + t = שחזור של כרטיסיה שסגרתם (לחיצה נוספת - הקודמת וכו')
- win + v = גישה ל 10 העתקות טקסט / צילומי מסך אחרונים
- ctrl + shift + esc = מנהל המשימות
- win + L נעילת המחשב
- ctrl + f = חיפוש בדפדפן / אקסל וכדו'
- ctrl + a = בחירת כל הקבצים / טקסט בעמוד
אשמח שהציבור ירחיב את הרשימה לתועלת כולנו, תודה.
-
רציתי לשתף עם הציבור (ושהציבור ישתף אותי) בקיצורי מקשים שמשמשים אותי ביום יום (ווינדוס 10), אבל בדגש על לא כאלה שמחליפים את הדרך הרגילה (Alt + F4 = סגירת חלון וכדו', שלא עוזרים לאף אחד חוץ ממי שאין לו עכבר..), אלא יותר "אפשרויות מקשים",
- win + shift + s = צילום מסך
- win + alt + r = הסרטת מסך
- win + g+ r = הפסקת הסרטת מסך
- ctrl + shift + t = שחזור של כרטיסיה שסגרתם (לחיצה נוספת - הקודמת וכו')
- win + v = גישה ל 10 העתקות טקסט / צילומי מסך אחרונים
- ctrl + shift + esc = מנהל המשימות
- win + L נעילת המחשב
- ctrl + f = חיפוש בדפדפן / אקסל וכדו'
- ctrl + a = בחירת כל הקבצים / טקסט בעמוד
אשמח שהציבור ירחיב את הרשימה לתועלת כולנו, תודה.
@סתם-יהודי כתב בשיתוף | אפשרויות מקשים שימושיות:
win + v = גישה ל 10 העתקות טקסט / צילומי מסך אחרונים
רק אם הפעלת מראש את האופציה

@סתם-יהודי כתב בשיתוף | אפשרויות מקשים שימושיות:
win + shift + s = צילום מסך
גם מקש prtsc
עושה אותו דבר -
@סתם-יהודי כתב בשיתוף | אפשרויות מקשים שימושיות:
win + v = גישה ל 10 העתקות טקסט / צילומי מסך אחרונים
רק אם הפעלת מראש את האופציה

@סתם-יהודי כתב בשיתוף | אפשרויות מקשים שימושיות:
win + shift + s = צילום מסך
גם מקש prtsc
עושה אותו דבר -
רציתי לשתף עם הציבור (ושהציבור ישתף אותי) בקיצורי מקשים שמשמשים אותי ביום יום (ווינדוס 10), אבל בדגש על לא כאלה שמחליפים את הדרך הרגילה (Alt + F4 = סגירת חלון וכדו', שלא עוזרים לאף אחד חוץ ממי שאין לו עכבר..), אלא יותר "אפשרויות מקשים",
- win + shift + s = צילום מסך
- win + alt + r = הסרטת מסך
- win + g+ r = הפסקת הסרטת מסך
- ctrl + shift + t = שחזור של כרטיסיה שסגרתם (לחיצה נוספת - הקודמת וכו')
- win + v = גישה ל 10 העתקות טקסט / צילומי מסך אחרונים
- ctrl + shift + esc = מנהל המשימות
- win + L נעילת המחשב
- ctrl + f = חיפוש בדפדפן / אקסל וכדו'
- ctrl + a = בחירת כל הקבצים / טקסט בעמוד
אשמח שהציבור ירחיב את הרשימה לתועלת כולנו, תודה.
@סתם-יהודי
win + k = חיבור מהיר למכשירי בלוטוס מותאמים
win + . (ץ) = אימוג'ים
ctrl + r = רענון עמוד
ctrl + z = ביטול פעולה אחרונה
ctrl + y = ביטול של הביטול פעולה אחרונה -
@סתם-יהודי
win + k = חיבור מהיר למכשירי בלוטוס מותאמים
win + . (ץ) = אימוג'ים
ctrl + r = רענון עמוד
ctrl + z = ביטול פעולה אחרונה
ctrl + y = ביטול של הביטול פעולה אחרונה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות