בעיה | לא מצליח לפתוח את הכונן - עזרה
-
שאני מנסה להכנס לכונן החיצוני שמכיל טרה מופיע ההודעה הזו
הנושא פה הוא לא שחזור החומר כי אני מצליח עם R-STUDIO לראות ולשחזר את כל החומר אבל זה יש לי באיזור ב900 ג"ב בשימוש ואין לי כח להמתין שעות ע"ג שעות שישתחזר.
האם יש דרך לתקן מבלי שחזור
-
שאני מנסה להכנס לכונן החיצוני שמכיל טרה מופיע ההודעה הזו
הנושא פה הוא לא שחזור החומר כי אני מצליח עם R-STUDIO לראות ולשחזר את כל החומר אבל זה יש לי באיזור ב900 ג"ב בשימוש ואין לי כח להמתין שעות ע"ג שעות שישתחזר.
האם יש דרך לתקן מבלי שחזור
-
@פרוזי כתב בבעיה | לא מצליח לפתוח את הכונן - עזרה:
משחזר מידע - מה לעשות שאתה טוב בזה...
אלה החיים
עשיתי בסוף chkdsk והסתדר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות