שאלה | חיבור אפליקציות או ביצירת אפליקציה נוספת מקשרת
-
אוו שהיה על מצב אופליין(התרגום על המסך)ללא צורך ברוט כי מה שיש שם אופליין מחייב רוט
אשמח לעזרה
@עם-ישראל-חיי אם תצליח לעשות תרגום גוגל ולהוריד את השפה עברית אז יהיה
-
@עם-ישראל-חיי אם תצליח לעשות תרגום גוגל ולהוריד את השפה עברית אז יהיה
@נחמן-פלח
אני צריך את זה למכשיר ללא אינטרנט -
@נחמן-פלח
אני צריך את זה למכשיר ללא אינטרנט@עם-ישראל-חיי תבקש אולי יהיה מישהו שיוכל להעלות את הקבצים
-
@עם-ישראל-חיי תבקש אולי יהיה מישהו שיוכל להעלות את הקבצים
@נחמן-פלח
בתרגום על המסך יש שם קבצים אבל חייב רוט ואני צריך למכשיר ללא רוט -
@נחמן-פלח
בתרגום על המסך יש שם קבצים אבל חייב רוט ואני צריך למכשיר ללא רוט@עם-ישראל-חיי אני מדבר על הקבצים של תרגום גוגל
-
@עם-ישראל-חיי אני מדבר על הקבצים של תרגום גוגל
@נחמן-פלח
ממי נראה לך שאפשר לבקש? -
@נחמן-פלח
ממי נראה לך שאפשר לבקש?@עם-ישראל-חיי תפתח נושא חדש בעזרה הדדית אנדרואיד
-
@עם-ישראל-חיי תפתח נושא חדש בעזרה הדדית אנדרואיד
@נחמן-פלח
אים אני לא טועה העלו את זה כאן פעם וחובה רוט -
@נחמן-פלח
אים אני לא טועה העלו את זה כאן פעם וחובה רוט@עם-ישראל-חיי לי יש אופליין עברית ועובד מצויין
-
@עם-ישראל-חיי לי יש אופליין עברית ועובד מצויין
@נחמן-פלח אתה יכול לעלות לי את זה
-
@נחמן-פלח אתה יכול לעלות לי את זה
@עם-ישראל-חיי אין לי גישה לתיקייה ANDROID
-
@עם-ישראל-חיי אין לי גישה לתיקייה ANDROID
-
@נחמן-פלח אפשר להתקין סייר קבצים מתקדם יש מלא ברשת וגם בפורום, דרכו אפשר לגשת גם לתיקיות android
-
@נחמן-פלח גם
לא לכל הנתונים יהיה גישה, אבל לי זה נתן גישה באנדרואיד 11 או 12 (לא זוכר) לתיקיית טלגרם שבתוך אנדרואיד, אז... -
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות