בעיה | בעיה בהתקנת מערכת הפעלה windows
-
אני באמצע להתקין מערכת הפעלה על מחשב חדש והגעתי לשלה שנדרש חיבור לרשת. ואין לי מקש שאני יכול להשתמש בו כדי להתחבר.
מישהו יודע מה אפשר לעשות?
תודה!@est כתב בבעיה | בעיה בהתקנת מערכת הפעלה windows:
אני באמצע להתקין מערכת הפעלה על מחשב חדש והגעתי לשלה שנדרש חיבור לרשת. ואין לי מקש שאני יכול להשתמש בו כדי להתחבר.
מישהו יודע מה אפשר לעשות?
תודה!אתה נדרש לווי פיי ואין לך?
ראה פתרונות:
https://mitmachim.top/topic/36560/מדריך-כל-הדרכים-ל-התקנת-windows-11-על-מחשב-לא-נתמך
שם למטה -
אני באמצע להתקין מערכת הפעלה על מחשב חדש והגעתי לשלה שנדרש חיבור לרשת. ואין לי מקש שאני יכול להשתמש בו כדי להתחבר.
מישהו יודע מה אפשר לעשות?
תודה! -
אני באמצע להתקין מערכת הפעלה על מחשב חדש והגעתי לשלה שנדרש חיבור לרשת. ואין לי מקש שאני יכול להשתמש בו כדי להתחבר.
מישהו יודע מה אפשר לעשות?
תודה!@est תפרט יותר. יש לך או אין לך רשת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות