בעיה | בעיה בהגשת טפסים באתר הממשלתי
-
שלום לכולם
אני צריך עזרה אני לא מצליח להגיש בקשות באתר GOV
כשאני נכנס לקישור של הטופס הוא כותב לי לא ניתן לגשת לאתר זה
איפסתי את הרשת ואת המחשב וחיברתי מחדש את החיבור וכלום לא עוזר -
שלום לכולם
אני צריך עזרה אני לא מצליח להגיש בקשות באתר GOV
כשאני נכנס לקישור של הטופס הוא כותב לי לא ניתן לגשת לאתר זה
איפסתי את הרשת ואת המחשב וחיברתי מחדש את החיבור וכלום לא עוזר@משתמש-מתקדם הם עושים עכשיו מערכות חדשות אז יכול להיות שבגלל זה זה נתקע לפעמים
-
@משתמש-מתקדם הם עושים עכשיו מערכות חדשות אז יכול להיות שבגלל זה זה נתקע לפעמים
@דודי-א כל סוגי הטפסים בין רישיון נהיגה ובין בקשת כלי יריה הכל
גם לך כך?? -
@משתמש-מתקדם הם עושים עכשיו מערכות חדשות אז יכול להיות שבגלל זה זה נתקע לפעמים
-
@משתמש-מתקדם עכשיו זה נותן לי להכנס למלא את הטופסים גם של נשק וגם של רשיון
בנשק הוא מעביר אותי ישר לכניסה לאזור הממשלתי -
@משתמש-מתקדם עכשיו זה נותן לי להכנס למלא את הטופסים גם של נשק וגם של רשיון
בנשק הוא מעביר אותי ישר לכניסה לאזור הממשלתי@דודי-א אז כנראה זה בעיה ספציפית אצלי
-
@דודי-א אז כנראה זה בעיה ספציפית אצלי
@משתמש-מתקדם כתב בבעיה | בעיה בהגשת טפסים באתר הממשלתי:
@דודי-א אז כנראה זה בעיה ספציפית אצלי
גם אני לא מצליח יותר משבועיים להיכנס לאתר הממשלתי אני ניסיתי להיכנס לצורך קביעת תור לדרכון
שמעתי שהם מחדשים עכשיו את המערכות יכול להיות שבגלל זה..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
