בעיה | לא מצליח לעשות גיבוי קושחה לנגן שלי?!
-
א אלישי העביר נושא זה מ-עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה ב-
-
ד דובי ג התייחס לנושא זה ב
-
מי אמר שזה mtk ?
(באיזה סקאטר אתה משתמש? -

אני פועל לפי המדריך הזה שנראה ואני לא מצליח לעשות את השלב הסופי של הREAD BACK שמופיע אצלי בצד שמאל הוא לא עושה שום דבר למכשיר ואני תקוע ככה כבר הרבה זמן ולא מצליח מה ניתן לעשות במצב הזה כדי לגמור את התהליך שהתחלתי?
אשמח לעזרתכם..... -
@שמעון-pc
יכול להיות שאחרי שהוא התקין כבר דריייברים זה לא יתן לו אבל בהחלט אפשר תמיד לחבר את הטלפון פעם אחת ואם לא עובד לעדכן דרך עדכונים אופציונלים זה הכי נוח ועובד הכי טוב בלי לשבור אתת הראש
בכל מקרה כאן הבעיה שלו אחרת כי אני רואה שכן מסומן לו "הצליח" -
@שמעון-pc
יכול להיות שאחרי שהוא התקין כבר דריייברים זה לא יתן לו אבל בהחלט אפשר תמיד לחבר את הטלפון פעם אחת ואם לא עובד לעדכן דרך עדכונים אופציונלים זה הכי נוח ועובד הכי טוב בלי לשבור אתת הראש
בכל מקרה כאן הבעיה שלו אחרת כי אני רואה שכן מסומן לו "הצליח"@אני-אני-אני לא מסומן לו הצליח זו התמונה מהמדריך
הוא מדבר על המסך שמאחורי התמונה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות