בקשה | לימוד התקנת תוכנות ופירמוט מחשב
-
שלום וברכה.
העליתי פעם פוסט בנושא זה ועדיין אין לי תשובה.
החברים כאן באתר נפלאים ומסבירים את הדברים היטב אך הבעיה היא אצלי שאני לא מבין כלום במחשבים ורציתי ללמוד דברים בסיסיים כמו איך לפרמט מחשב ולהתקין הכל מחדש.
מה זה איקטוב?
מה זה סקריפט?
איך משיגים תוכנות ומתקינים אותם (ע"י פריצה וכדו')?
אני מחפש מישהו (אפילו בתשלום סמלי) שיוכל לעזור לי בדבר.
בתודה מראש.. -
שלום וברכה.
העליתי פעם פוסט בנושא זה ועדיין אין לי תשובה.
החברים כאן באתר נפלאים ומסבירים את הדברים היטב אך הבעיה היא אצלי שאני לא מבין כלום במחשבים ורציתי ללמוד דברים בסיסיים כמו איך לפרמט מחשב ולהתקין הכל מחדש.
מה זה איקטוב?
מה זה סקריפט?
איך משיגים תוכנות ומתקינים אותם (ע"י פריצה וכדו')?
אני מחפש מישהו (אפילו בתשלום סמלי) שיוכל לעזור לי בדבר.
בתודה מראש..@לא-מבין-במחשבים-0 אני לא "מֵייבִין" גדול, אך אני יכול לעזור לך בשמחה. את הבסיס אני מכיר מצויין.
שלח לי מייל לפה ואני יכתוב לך שם איך ליצור איתי קשר -
@לא-מבין-במחשבים-0 אני לא "מֵייבִין" גדול, אך אני יכול לעזור לך בשמחה. את הבסיס אני מכיר מצויין.
שלח לי מייל לפה ואני יכתוב לך שם איך ליצור איתי קשר@עומר א. תודה רבה
ב. שלחתי לך מייל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות