בעיה | לא מצליח לשנות IMEI...
-
@ITAMAR25 החלפתי לא עזר..
פעם אחת ב19 ופעם אחרת ב29.. -
ש שניאור שמח סימן נושא זה כשאלה ב
-
@ITAMAR25 החלפתי לא עזר..
פעם אחת ב19 ופעם אחרת ב29.. -
הרבה פעמים צריך לשחק אם זה עד שזה עובד
אתה יכול לשאוב מטלפון אחר את שתי המחיצות צרוב בטלפון הזה ואז הIMEI ישתנה@FSHLOMO שיחקתי עם זה הרבה..
יש לך מחיצות? -
הרבה פעמים צריך לשחק אם זה עד שזה עובד
אתה יכול לשאוב מטלפון אחר את שתי המחיצות צרוב בטלפון הזה ואז הIMEI ישתנה@FSHLOMO כתב בבעיה | לא מצליח לשנות IMEI...:
אתה יכול לשאוב מטלפון אחר את שתי המחיצות
@שניאור-שמח
שים לב שגם כתובת הבלוטוס תהיה כמו הטלפון שממנו שאבת ולא תוכל לשתף איתו דברים -
@FSHLOMO כתב בבעיה | לא מצליח לשנות IMEI...:
אתה יכול לשאוב מטלפון אחר את שתי המחיצות
@שניאור-שמח
שים לב שגם כתובת הבלוטוס תהיה כמו הטלפון שממנו שאבת ולא תוכל לשתף איתו דברים@אני-אני-אני למה?
-
@אני-אני-אני למה?
@שניאור-שמח כתב בבעיה | לא מצליח לשנות IMEI...:
@אני-אני-אני למה?
כי זה מעביר את הכתובת בלוטוס גם
ואז זה כאילו אותו מכשיר -
@שניאור-שמח כתב בבעיה | לא מצליח לשנות IMEI...:
@אני-אני-אני למה?
כי זה מעביר את הכתובת בלוטוס גם
ואז זה כאילו אותו מכשיר@FSHLOMO לא משנה..
אני ימשיך לשחק עם התוכנה..
-
@FSHLOMO לא משנה..
אני ימשיך לשחק עם התוכנה..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | לא מצליח לשנות IMEI...:
@FSHLOMO לא משנה..
אני ימשיך לשחק עם התוכנה..
תשתמש בתוכנה של @Ykingsmart רק אם זה הצלחתי
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | לא מצליח לשנות IMEI...:
@FSHLOMO לא משנה..
אני ימשיך לשחק עם התוכנה..
תשתמש בתוכנה של @Ykingsmart רק אם זה הצלחתי
@FSHLOMO ניסיתי גם אבל זה נתקע לי על 29%!
-
@FSHLOMO ניסיתי גם אבל זה נתקע לי על 29%!
@שניאור-שמח אתה רוצה לשנות IMEI בשביל לשים עליו סים כשר, או בגלל סיבה אחרת?
אם זה סים כשר, אפשר פשוט לפרוץ אותו אם אתה מסתבך עם השינוי. -
@שניאור-שמח אתה רוצה לשנות IMEI בשביל לשים עליו סים כשר, או בגלל סיבה אחרת?
אם זה סים כשר, אפשר פשוט לפרוץ אותו אם אתה מסתבך עם השינוי.@cool בשביל משהו אחר..
אבל תודה
-
ניסיתי דרך המדריך הזה לשנות אבל לא הצלחתי, זה רשם לי שגיאה אחרי כמה זמן שהוא לא קלט את המכשיר...
ברגע שאני מחבר את המכשיר אז הטלפון רושם איזה שתי מילים ואחרי שנייה נעלמים המילים ויש מסך שחור עם אור טיפה..
וגם המחשב עושה צליל..
המכשיר הוא f22 pro אנדרואיד 13...
תודה אשמח לפתרון..
זה השגיאה

@שניאור-שמח לי היה בעיה שהוא לא הצליח לקלוט את הסים לשיחות ולא הצלחתי גם להחליף את הimei ובסוף הצלחתי דרך זה https://mitmachim.top/topic/40267/להורדה-אפליקציה-לשינוי-imei/35
(f22 pro אנדרואיד 13...)
-
@שניאור-שמח לי היה בעיה שהוא לא הצליח לקלוט את הסים לשיחות ולא הצלחתי גם להחליף את הimei ובסוף הצלחתי דרך זה https://mitmachim.top/topic/40267/להורדה-אפליקציה-לשינוי-imei/35
(f22 pro אנדרואיד 13...)
@יוסי-וו אמרו שהיא לא טובה..
-
@יוסי-וו אמרו שהיא לא טובה..
@שניאור-שמח לי זה עבד
-
@שניאור-שמח לי זה עבד
@יוסי-וו זה לא באמת משנה...
-
@יוסי-וו זה לא באמת משנה...
@שניאור-שמח מוזר כי לי זה עזר
-
ניסיתי דרך המדריך הזה לשנות אבל לא הצלחתי, זה רשם לי שגיאה אחרי כמה זמן שהוא לא קלט את המכשיר...
ברגע שאני מחבר את המכשיר אז הטלפון רושם איזה שתי מילים ואחרי שנייה נעלמים המילים ויש מסך שחור עם אור טיפה..
וגם המחשב עושה צליל..
המכשיר הוא f22 pro אנדרואיד 13...
תודה אשמח לפתרון..
זה השגיאה

@שניאור-שמח האם הסתדרת? האם תוכל לעזור לי בבקשה גם אני לא מצליח לשנות
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | לא מצליח לשנות IMEI...:
@FSHLOMO לא משנה..
אני ימשיך לשחק עם התוכנה..
תשתמש בתוכנה של @Ykingsmart רק אם זה הצלחתי
-
@שניאור-שמח האם הסתדרת? האם תוכל לעזור לי בבקשה גם אני לא מצליח לשנות
@מחפש1 לא הסתדרתי..
-
@מחפש1 תסתכל למעלה בפוסט השלישי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות