בירור | דיין תקשורת, יפו ירושלים, מי מכיר?
-
כותב פה את נסיוני עם האתר \ חנות
רכשתי מוצר, באתר מובטח שאספקה עד 3 ימים
בפועל עברו שבועיים וטרם קיבלתי את המוצרבתום 3 ימים, יצרתי עימם קשר והם טענו שלא ציינתי רחוב בהזמנה
טענה שאינה נכונה, שכן במייל אישור הזמנה שקיבלתי במייל מופיע הרחוב במדוייק.
על כל פנים, עדכנתי את הרחוב ואמרו "שהם מטפלים"
חלפו עוד 3 ימים והמוצר לא הגיע ואף אחד לא טורח לעדכן מה קורהיצרתי איתם קשר,
והפעם הם טענו שחברת המשלוחים צ'יטה "לא מוצאת את החבילה" והוסיפו ואמרו שהדבר נבע
מכיוון שלא ציינתי את הרחוב בהזמנה.יש לי הרבה מה להרחיב לגבי הניסיון שלי עם החברה הזאת,
אבל אני לא רוצה להרבות במילים כי אני מנסה להיות ממוקד.עד היום לא קיבלתי את המוצר,
שילמתי 600+ שקלים ועד לרגע זה לא קיבלתי זיכוי
אף אחד מהחברה לא טורח ליצור איתי קשר אלא זה אני הלקוח צריך לרדוף אחריהם
הם איבדו את המוצר, לא עומדים בהחייבות שהם מציינים באתר ורוצים לתת הרגשה שאני אחראי על כך.אני מאמין שלא מדובר בנוכלים או עוקץ כי אני רוצה שיש תגובות שאכן אנשים רכשו מוצרים מהם,
בנוסף הם עונים לטלפונים שמתקשרים, אומנם מדברים לא לעניין אבל לפחות עונים
אבל עצם ההרגשה האישית שאני מעלה על הדעת שאולי מדובר בעוקץ אומר הרבה.בגדול, אם תשאלו אותי
אומר לכם לא להזמין מהאתר ואפילו להתרחק.מקווה עדיין שאקבל את המוצר או אקבל החזר כספי
תחזיקו אצבעות עבורי -
@Benjamin
קשה להגיב ספציפית על מה שכתבת, כי לא ניסיתי הזמנה מרחוק.
אבל מהניסיון שלי שבאתי ורכשתי במקום, אני מאוד מרוצה.
באתי, קניתי, קיבלתי מיד.
המחיר הכי זול בארץ והגרסאות נהדרות...
האמת נקודה חשובה מאוד מסובך אצלם עם האשראי, (אין להם מסופון לסליקה ).
עדיף להגיע עם מזומן מדוייק (גם עודף לא תמיד יש).
לסיכום, אפשר לומר במשפט אחד: יש מחיר למחיר
-
@dani0111 **היי, אני מבין את התסכול שלך ואשמח לעזור. אנחנו משקיעים במתן שירות איכותי ללקוחותינו, עם מענה זמין בין השעות 10:00 ל-21:00. אם יש בעיה או תקלה, נשמח אם תוכל לפנות אלינו בוואטסאפ למספר 054-6000030 או בטלפון 02-5382222, ונבדוק את העניין יחד.
נראה שאולי הייתה טעות בבחירת הגירסה, ואנחנו כאן כדי לוודא שהכול יתוקן לשביעות רצונך. גם אם קרתה טעות, חשוב לפנות ישירות לחברה ולא לכתוב תלונות ציבוריות. נוכל גם לשלוח לך סיכום של הטיפול אם תדרוש.
נשמח לסייע ולפתור את הבעיה בהקדם!**
-
@אנדרואיד שלום,
הרגע התקבלה פנייה לבקשתי להצטרף לקבוצת המתמחים. אבקש ממך לפנות אלינו ישירות על מנת לברר את הנושא באופן יסודי. חשוב לי להדגיש כי השמצות אינן מקובלות, הן על פי חוק לשון הרע והן על פי דין תורה.
אני זמין לכל שאלה ובקשה. אנא פנה אליי בוואטסאפ למספר 054-6000030 ואשמח לסייע ולפתור את כל הבעיות הקיימות.
שלום,
בהתאם לפנייתך, עולה כי ישנו כשל בתיאום בין חברת המשלוחים לבין הכתובת או העיר המצוינת. חשוב לציין כי כל טיפול במשלוחים מבוצע דרך מערכתנו, ואנו עושים כל שביכולתנו לוודא שהמשלוחים יתבצעו כמצופה.לעניין המשלוחים, מדיניות המשלוחים שלנו משתנה בהתאם לאזורי השירות והיישובים השונים. המשלוח יכול לקחת עד 3 ימים עבודה, וזמן ההגעה תלוי ביישוב אליו מיועד המשלוח.
נשמח אם תוכל לפנות ישירות לצ'אט שלנו או לתיאום נוסף כדי שנוכל לפתור את הבעיה בהקדם ולוודא שהמשלוח יגיע אליך ללא עיכובים נוספים.
בברכה,
בברכה,
-
@sdayan333 כתב בבירור | דיין תקשורת, יפו ירושלים, מי מכיר?:
@אנדרואיד שלום,
הרגע התקבלה פנייה לבקשתי להצטרף לקבוצת המתמחים. אבקש ממך לפנות אלינו ישירות על מנת לברר את הנושא באופן יסודי. חשוב לי להדגיש כי השמצות אינן מקובלות, הן על פי חוק לשון הרע והן על פי דין תורה וכו' וכו'נראה שציטטת את המשתמש הלא נכון...
-
@אנדרואיד
אני קניתי אצלו עם חברה טלפון שיאומי חצי טאצ' גדול ,בהתחלה התלהבתי מחיר זול אבל אחרי כמה שעות הטאצ' של הטלפון נדפק ולא מגיב להכל, הטלפון לא נפל ולא קיבל שום מכה אפילו חלשה, כנראה קיבלתי את הטלפון פגום אז הלכתי עליהם והם אמרו שאין אחריות למסךהסברתי לא שכנראה קיבלתי טלפון פגום הטלפון לא נפל בסך הכל קנינו אותו אתמול והם יכלו להבין, הם זכרו אותנו שקנינו אתמול את הטלפון ויכול להיות שבאמת אחד הטלפונים שלהם היה פגום כלנו אנשים ולפעמים קורא טעיות אבל עדיין הם התייחסו עליו ממש מסריח ובזלזול צחקו לנו בפנים צעקו עלינו קראו לנו שקרניות-מי הוא שיקרא ללקוחה שלו שקרנית , חצוף
מילא היה אומר אין אחריות איזה באסה טלפון חדש ומנסה לנחם או משהו , יחסי בני אדם, אלא הוא דיבר איתנו כאילו הוא ידע שהטלפון פגום צורח עלינו מתווכח איתנו מכנה אותנו בשמות גנאי בצורה ממש לא יפה
בקיצור ממש התאכזבתי
לא ממליצה לאף אחד לקנות שם גם שירות זוועה וגם טלפונים דפוקים