זיהוי קוד בc2 כשר אורגינל
-
@יוני אמר בזיהוי קוד בc2 כשר אורגינל:
חברה שימו לב הוא מבקש לדעת את הקוד ולא לפתוח
לא משנה אבל נראה לי שלדעת את הסיסמה זה הכי פשוט
@למה-מה-קרה לא נראה לי שיש אפשרות לדעת את הסיסמה ע"י צריבה
-
@למה-מה-קרה לא נראה לי שיש אפשרות לדעת את הסיסמה ע"י צריבה
@יוני אמר בזיהוי קוד בc2 כשר אורגינל:
@למה-מה-קרה לא נראה לי שיש אפשרות לדעת את הסיסמה ע"י צריבה
אם אני יחבר אותו למחשב אז יש את התוכנה שכבר הביאו פה שאפשר לדעת מה הסיסמא
-
@יוני אמר בזיהוי קוד בc2 כשר אורגינל:
@למה-מה-קרה לא נראה לי שיש אפשרות לדעת את הסיסמה ע"י צריבה
אם אני יחבר אותו למחשב אז יש את התוכנה שכבר הביאו פה שאפשר לדעת מה הסיסמא
@למה-מה-קרה ואם תצרוב גירסה אז בחיפוש התקנים זה לא יתכבה?
-
@למה-מה-קרה ואם תצרוב גירסה אז בחיפוש התקנים זה לא יתכבה?
@יוני אמר בזיהוי קוד בc2 כשר אורגינל:
@למה-מה-קרה ואם תצרוב גירסה אז בחיפוש התקנים זה לא יתכבה?
אין לי מושג
-
@יוני אמר בזיהוי קוד בc2 כשר אורגינל:
@למה-מה-קרה ואם תצרוב גירסה אז בחיפוש התקנים זה לא יתכבה?
אין לי מושג
-
@למה-מה-קרה אם מתחת לסוללה הכל שלם אני חושב ש @יאיר יוכל לעזור בעניין.
@קטונתי אמר בזיהוי קוד בc2 כשר אורגינל:
@למה-מה-קרה אם מתחת לסוללה הכל שלם אני חושב ש @יאיר יוכל לעזור בעניין.
דרך f-bus? (קופסת צריבה)? אפילו @yair אמר שאין לו
-
@Yair אמר בזיהוי קוד בc2 כשר אורגינל:
לאחרים יש...
חוץ מזה יש חבר'ה שפשוט יודעים לג'מפר ואז היואסבי חוזר לפעילותחזק הלג'מפר

בכל מקרה לאלה שלא יודעים לג'מפר,כנראה זה אמור לעבוד עם בסט
https://gsmplayer.com/product/fbus-cable/ -
@Yair אמר בזיהוי קוד בc2 כשר אורגינל:
לאחרים יש...
חוץ מזה יש חבר'ה שפשוט יודעים לג'מפר ואז היואסבי חוזר לפעילותחזק הלג'מפר

בכל מקרה לאלה שלא יודעים לג'מפר,כנראה זה אמור לעבוד עם בסט
https://gsmplayer.com/product/fbus-cable/@Itamar-Yehezkel אמר בזיהוי קוד בc2 כשר אורגינל:
@Yair אמר בזיהוי קוד בc2 כשר אורגינל:
לאחרים יש...
חוץ מזה יש חבר'ה שפשוט יודעים לג'מפר ואז היואסבי חוזר לפעילותחזק הלג'מפר

בכל מקרה לאלה שלא יודעים לג'מפר,כנראה זה אמור לעבוד עם בסט
https://gsmplayer.com/product/fbus-cable/נראה לי שזה לא תואם לc2 בגלל שזה לא מתאים לנקודות של הסים
-
@Itamar-Yehezkel אמר בזיהוי קוד בc2 כשר אורגינל:
@Yair אמר בזיהוי קוד בc2 כשר אורגינל:
לאחרים יש...
חוץ מזה יש חבר'ה שפשוט יודעים לג'מפר ואז היואסבי חוזר לפעילותחזק הלג'מפר

בכל מקרה לאלה שלא יודעים לג'מפר,כנראה זה אמור לעבוד עם בסט
https://gsmplayer.com/product/fbus-cable/נראה לי שזה לא תואם לc2 בגלל שזה לא מתאים לנקודות של הסים
-
@למה-מה-קרה זה מתחבר לנקודות מתחת לסים לא איפה שאתה מניח את הסים עצמו...
@Yair אמר בזיהוי קוד בc2 כשר אורגינל:
@למה-מה-קרה זה מתחבר לנקודות מתחת לסים לא איפה שאתה מניח את הסים עצמו...
יש שמה הרבה איזה מהם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות