בירור | פתיחת "אפשרויות מפתחים" ע"י קוד בחייגן או משהו אחר
-
יש לי מכשיר יאנג שפתחתי אצלו את האפשרויות מפתחים אבל החלפתי את קובץ ההגדרות שלו לקובץ ההגדרות הכשר שפרסמו בפורום כמו שאני יודע זה רק הסתיר את האפשרויות מפתחים השאלה היא איך אפשר להגיע אליהם לצורך פתיחת הגדרה מסויימת? (אין לי כח להחליף שוב את קובץ ההגדרות לרגיל) אגב ניפוי באגים פתוח
-
יש לי מכשיר יאנג שפתחתי אצלו את האפשרויות מפתחים אבל החלפתי את קובץ ההגדרות שלו לקובץ ההגדרות הכשר שפרסמו בפורום כמו שאני יודע זה רק הסתיר את האפשרויות מפתחים השאלה היא איך אפשר להגיע אליהם לצורך פתיחת הגדרה מסויימת? (אין לי כח להחליף שוב את קובץ ההגדרות לרגיל) אגב ניפוי באגים פתוח
@יאיר1997 תרשום את זה בadb..
adb shell settings put global development_settings_enabled 1 -
@יאיר1997 תרשום את זה בadb..
adb shell settings put global development_settings_enabled 1@שניאור-שמח דרך הפון עצמו יש אפשרות?
-
@שניאור-שמח דרך הפון עצמו יש אפשרות?
@יאיר1997 לא יודע
-
@יאיר1997 לא יודע
@שניאור-שמח תודה
-
@שניאור-שמח תודה
@יאיר1997 בשמחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות