המלצה | מחשב לעריכה באפטר אפקטס
-
שלום מה אתם אומריםן המחשב הזה יתאים לי לעבוד עליו באפטר טקסט קישור
-
שלום מה אתם אומריםן המחשב הזה יתאים לי לעבוד עליו באפטר טקסט קישור
-
למה
-
האם מישהו יודע גם אם אפשר להתקין על זה ווינדוס 11 כי זה בא עם מערכת הפעלה של לינוקס
-
סליחה שאני אומר אבל אפילו פרמייר זה בקושי יריץ לך
אני עם מחשב חזק וגם הוא לא מתאים לכל דבר באפטר אפקט
באיזה תחום תרצה להתמקד באפטר?
תלת מימד? סתם אנימציות? CGI?
כי מסתבר שתצטרך גם מאיץ גרפי חזקמחשב טוב לא יעלה לך פחות מ5,000-6,000
לגבי מערכת הפעלה אתה יכול להתקין איזה שבא לך
זה לא משנה עם איזה מערכת זה מגיע -
מסכים עם מה שנאמר למעלה המחשב חלש מדי
תחפש מעבד i7
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות