בעיה | שכחתי סיסמה
-
לחבר שלי יש נגן Q4 (אנדרויאד 5.1) והוא שכח את הסיסמה איך אפשר לאפס (לא דחוף הקבצים שיש בפנים), תודה רבה
@המפותח
כשהנגן מכובה יש ללחוץ הפעלה ווליום למעלה עד שמופיע תפריט עם 3 אפשרויות יש לבחור באפשרות recovery ע"י לחיצה על מקש הווליום התחתון. אחרי כמה שניות יפתח סמל של אנדרואיד שוכב וכתוב "אין אות" בשלב הזה יש לשחק עם הכפתורים של הנגן בלי ללחוץ על כפתור יותר מחצי שניה עד שיפתח תפריט הרקאברי ואז יש לבחור באפשרות wipe bata factory .
בהצלחה ! -
@המפותח
כשהנגן מכובה יש ללחוץ הפעלה ווליום למעלה עד שמופיע תפריט עם 3 אפשרויות יש לבחור באפשרות recovery ע"י לחיצה על מקש הווליום התחתון. אחרי כמה שניות יפתח סמל של אנדרואיד שוכב וכתוב "אין אות" בשלב הזה יש לשחק עם הכפתורים של הנגן בלי ללחוץ על כפתור יותר מחצי שניה עד שיפתח תפריט הרקאברי ואז יש לבחור באפשרות wipe bata factory .
בהצלחה ! -
ה המפותח התייחס לנושא זה ב
-
@פיילוט שים בטעינה אולי זה ידלק אם זה עדיין לא יעבוד תעשה תגובה כנושא כי זה נושא ישן למעלה יש לך אופציה כזאת בצד שמאל
@אלוף-תימן תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות