בקשה | עורך apk בעברית
-
@יחצ
אתה יודע למה זה לא עובד בנטפרי?
כי רוב האפליקציות שזקוקות לאינטרנט לא עובדות בנטפרי!
(וזה לא משנה, אם זה בגלל שלא התקנת תעודות אבטחה, או משום שזה עובר דרך גוגל טרנסלייט).
אז מה שאתה צריך זה תרגום אופליין, יש משהו של יוסי הגאון נדמה לי, שמתרגם אפליקציות ע''י תרגום מייקרוסופט, חפש את זה כאן בפורום.
בהנחה ואתה מחפש תרגום אוטומטי, זה היחיד שידוע כרגע.
כמובן, תרגום ידני אפשר עם מ''ט מנג'ר.
יח''צ שאל:אם תוכל לעלות קישור, אשמח. ודרך אגב איך התרגום, טוב?
אין לי קישור, אולי אני אחפש בהמשך. תחפש גם אתה ותכתוב פה אם תמצא.... ולא בדקתי את זה עדיין. וכן, זה אמור להיות ללא אינטרנט, זה העניין באפליקציה הזאת, נחיה ונראה.
-
@יחצ
אתה יודע למה זה לא עובד בנטפרי?
כי רוב האפליקציות שזקוקות לאינטרנט לא עובדות בנטפרי!
(וזה לא משנה, אם זה בגלל שלא התקנת תעודות אבטחה, או משום שזה עובר דרך גוגל טרנסלייט).
אז מה שאתה צריך זה תרגום אופליין, יש משהו של יוסי הגאון נדמה לי, שמתרגם אפליקציות ע''י תרגום מייקרוסופט, חפש את זה כאן בפורום.
בהנחה ואתה מחפש תרגום אוטומטי, זה היחיד שידוע כרגע.
כמובן, תרגום ידני אפשר עם מ''ט מנג'ר.
יח''צ שאל:אם תוכל לעלות קישור, אשמח. ודרך אגב איך התרגום, טוב?
אין לי קישור, אולי אני אחפש בהמשך. תחפש גם אתה ותכתוב פה אם תמצא.... ולא בדקתי את זה עדיין. וכן, זה אמור להיות ללא אינטרנט, זה העניין באפליקציה הזאת, נחיה ונראה.
-
@יחצ
אתה יודע למה זה לא עובד בנטפרי?
כי רוב האפליקציות שזקוקות לאינטרנט לא עובדות בנטפרי!
(וזה לא משנה, אם זה בגלל שלא התקנת תעודות אבטחה, או משום שזה עובר דרך גוגל טרנסלייט).
אז מה שאתה צריך זה תרגום אופליין, יש משהו של יוסי הגאון נדמה לי, שמתרגם אפליקציות ע''י תרגום מייקרוסופט, חפש את זה כאן בפורום.
בהנחה ואתה מחפש תרגום אוטומטי, זה היחיד שידוע כרגע.
כמובן, תרגום ידני אפשר עם מ''ט מנג'ר.
יח''צ שאל:אם תוכל לעלות קישור, אשמח. ודרך אגב איך התרגום, טוב?
אין לי קישור, אולי אני אחפש בהמשך. תחפש גם אתה ותכתוב פה אם תמצא.... ולא בדקתי את זה עדיין. וכן, זה אמור להיות ללא אינטרנט, זה העניין באפליקציה הזאת, נחיה ונראה.
-
@יחצ
אתה יודע למה זה לא עובד בנטפרי?
כי רוב האפליקציות שזקוקות לאינטרנט לא עובדות בנטפרי!
(וזה לא משנה, אם זה בגלל שלא התקנת תעודות אבטחה, או משום שזה עובר דרך גוגל טרנסלייט).
אז מה שאתה צריך זה תרגום אופליין, יש משהו של יוסי הגאון נדמה לי, שמתרגם אפליקציות ע''י תרגום מייקרוסופט, חפש את זה כאן בפורום.
בהנחה ואתה מחפש תרגום אוטומטי, זה היחיד שידוע כרגע.
כמובן, תרגום ידני אפשר עם מ''ט מנג'ר.
יח''צ שאל:אם תוכל לעלות קישור, אשמח. ודרך אגב איך התרגום, טוב?
אין לי קישור, אולי אני אחפש בהמשך. תחפש גם אתה ותכתוב פה אם תמצא.... ולא בדקתי את זה עדיין. וכן, זה אמור להיות ללא אינטרנט, זה העניין באפליקציה הזאת, נחיה ונראה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות